Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 193 ggr
Maria
3

Godmorgon torsdag 15 juli

God morgon på er.

Hoppas ni mår bra i värmen. Vi har sovit med golvfläkten på i sovrummet i natt och det var riktigt behagligt.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Ljungåsen
2

God morgon.

Jag har sovit med vidöppna fönster i sovrummet, helt nödvändigt annars blir det för varmt. Den här värmen som är får väldigt gärna försvinna. Jag tycker det är jättejobbigt.

Nu är det behagliga 18 grader ute. Prognosen säger 27 och strålande sol senare.

DesK
1

Godmorgon 😊 Jag har altandörren i mitt rum helt öppen, det blir nästan som att sova ute 😊 Älskar värmen och njuter av den. Idag blir det en liten shoppingtur, vi behöver alla lite nya kläder. Ha en härlig dag 🤗

/Désirée

Maria
3

Jag älskar också värmen. Sammantaget är det inte så många dagar om året vi får ha det så här så här varmt.
Jag personligen klarar mig bra bara jag har en fläkt och en dusch.🙂

/Maria

MonicaLagerquist
3

God morgon
Sol och 23 grader nu på morgonen.

Planen är att ta en dag ute på sjön.

Så skönt med den här härliga värmen.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Åsa S
3

Väldigt varmt inatt jag svettades trots att vi hade öppet + hade fläkt så jag hämtade en kylklamp och lindade in den i en handduk då blev det lite svalare i sängen

Maria
1

Vi har 29 grader redan😃

/Maria

Soligajag1
1

God lunch time !!

Jag har sovit som en stock hos min väninna ute på halvlandet , hon bor i hus , sista huset på gatan så hon har ingen granne på den andra sidan , så lugnt o skönt .

Vi gick upp tidigt , åt frukost ute , så mysigt.
Sen handla lite o så skjutsade hon hem mig .

Nu är det 28 + här och halvklart , , tung luft! Puhhh, ,

HH 🙂

MonicaLagerquist
2

25 grader i vattnet. Just tagit dagens 3 dopp.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Tarotstollan
1

Jag gick ut tidigt idag för jag var tvungen att handla, det var redan 24 grader i gasset då. Jag hade druckit 2 glas vatten innan jag gick ut och hann nästan dricka upp ½ L till innan jag kom hem, ca 30 min promenad.😓
Svetten droppade och rann av mig och jag mådde allt annat än bra när jag äntligen kom hem. Sockret var bra trotts att jag mådde så dåligt.
Fick sätta mig i soffan och försöka andas vilket var svårt även om jag tagit astma sprayen och svetten bara fortsatte att droppa. När jag vilat i 45 minuter fick jag duscha och efter jag torkat till lite så sov jag i 6 timmar.🚿😴

Ser att det varit uppe på 39 grader i solgasset idag.😲

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
1

Jag svettas nästan aldrig 🙂

/Maria

Tarotstollan
1

#10. Var glad för det!😉
Jag har märkt att det blivit värre efter jag fick diabetes.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

#0:

Så härligt med en fläkt!! Perfekt !! Ett måste nu !!

Kram

HH 🙂