Godmorgon torsdag 1 juli
God morgon på er från ett soligt men blåsigt Göteborg och vi har 16 grader just nu.
Ha en bra dag alla😊
/Maria
Godmorgon
Regnar och regnar. Det behövs verkligen.
Idag är det min första semester dag. Skulle egentligen jobbat nästa vecka oxå, men inga hundar kom.
Idag blir det en tripp till Kalmar för att hämta 2 kaniner.
Vi fick låta 2 somna in förra veckan så Maja är själv. Äntligen får hon nya kompisar. En bebis på 11 veckor och en kastrerad hane på 2 år.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Här är det halvmulet och 13 grader. Lite svalt kan jag tycka.
Godmorgon !
Ujujuju, , , sovit illa , blir en stark kopp kaffe med socker i.
Vila och vila .
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God morgon
Mulet och 15 grader.
Kvällspasset på katthemmet idag men först lite jobb här hemma.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon alla!
14+ i Peking, ska bli en sval promenad idag efter en natt med god sömn. Ha det gott denna 1a Juli dag 2021. Oj vad dagarna går…Mvh/WL
Mårning. Blåst & sol i Lyse. Ledig fm och sen iväg o jobba. Redan juli -inte klokt hur tiden rusar iväg.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God förmiddag!
Här öser regnet ner. Visst det behövs men planerna är inställda för dagen.
Se vad man ska hitta på.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En riktigt bra dag att städa och stryka. Men då måste lusten infinna sig. Soffan får besök också. Det är så skönt att ta en lur på soffan och se ett riktigt skitprogram på TVn så att ögonen faller ihop….Njut av dagen…Mvh/WL
Jobbar på här hemifrån! På lunchen var jag och shoppade några klänningar i närbeläget centrum och köpte även med mig sushi hem till lunch😊 24 grader och lite blåsigt är det här idag.
/Christina
Två nya stjärnor hemma sen några timmar tillbaka.
Lilla Ronja 11 veckor av rasen Rex.
Blixten en grå 2 årig kastrerad blandras hane. Pappan är vildkanin därav hans utseende
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#10 Så fina😊
/Maria
#10:
Vilka mysiga kaniner!
HH 🙂