Godmorgon söndag 6 juni
God morgon på er.
Solsken idag igen. Ska ni fira 6 juni idag?
Ha en fin dag alla🙂
/Maria
Godmorgon !
underbart väder med solen som skiner vackert , 17 grader redan ,
Hoppade visst över en dag i min "poesi " igår.
Men va så trött o slut efter Loppiset , , men ssåå skoj hade vi , det blev bara jag och min kompis som sålde , , men det kom massor med folk som fika de , handlade , , mina vänner kom o fikade ,
Idag blir det vila , , men inget firande .
Det får alla andra stå för.
Kramar // Soligajag-1
HH 🙂
God morgon.
Det är redan 15 grader ute. Jag befarar att det blir lika varmt som igår. Då var temperaturen uppe och vände på 26,5 grader i skuggan. Jag gillar inte alls när det blir såpass varmt.

God morgon!
Nej, inget firande. Tror det får bli en lat söndag med lite trädgårdspyssel. kanske svänger vi förbi mina föräldrar och går ner till haven en sväng. Framför allt stora tjejen tjatar om att få bada, men badtemperaturen är inte mer än 15 grader än, så jag är skeptisk till att hon vill när hon väl är nere.
Underbart med en helt öppen dag utan några planer!
God morgon
Redan 20 grader varmt och sol.UNDERBART!
Mannen ska iväg på loppis men jag ska stanna hemma och försöka göra lite nytta.
Katterna njuter av att kunna gå ut och in som de vill.
Ha en skön dag
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon 😊 Varmt och skönt här. Var en underbar dag och kväll igår 😍 Idag blir det firande via tv:n och pyssel här hemma. Önskar alla en fin nationaldag 🇸🇪
/Désirée
Så underbart med sol och värme.
Stolt ägare till tre La permer
Idag var det uppe i 29 grader o vände. Då tog jag hundarna till vattnet så de fick bada
Tror tyvärr att veckan blir lika hemsk varm. Tycker synd om hundarna. Vi kan inte göra så mycket
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering