Godmorgon söndag 16 maj
God morgon
Lille barnbarnet har sovit ända tills nu. Nästan 12 timmar. 10 grader ute och regnet har upphört. Så skönt.
Ha en skön söndag.
/Maria
Godmorgon 😊 Mulet men inget regn just nu. Vaknade för tidigt så har läst i några timmar. Nu blir det frukost och sen mässa 😊
/Désirée
Godmorgon
Så trist väder ute , , dimma och regn + 9 grader .
Blir en "slappar Söndag"
Ha en fin dag alla .
HH 🙂
God morgon.
Uppehåll och tio plusgrader här. Prognosen säger mer regn efter lunch, så jag ska gå ut i trädgården och plocka kirskål till marsvinen innan dess. De älskar kirskål.
Godmorgon
Idag dax för hemfärd. Saknar mannen något oerhört.
Det var en kämpig dag med tonåringen igår. Men tillslut ändrades attityden efter lite samtal med sin far. Men han erkände att beteendet och attityden han har mot mig har han inte mot pappa. Annars har dagarna varit bra.
Nu lyser solen o vi låg i sängen till 7:30.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Så härligt med barnbarn, Maria! 🤗💝
Härliga bilder på sovande vovve! 😻
Här regnar det INTE, utan solen skiner så vackert. Prognosen lovar dock mer regn.
Skön dag till er alla i den fagra blomningens tid! 🌺🌷
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Mulet här men ska ev. bli lite solglimtar framåt dagen vi ska åka på utflykt till Ulriksdals slottsträdgård och shoppa lite växter och sedan till matvärlden och handla lite matvaror

god morgon! jag passade på att dra lite rabarber efter att jag öppnat för hönsen. köpte hem tre småhönor igår som är så fina så jag kan knappt se mig mätt på dem samt insett att jag kan köpa spannmål av en bonde en bit bort. bra till islandshönsen, och billigare för mig!
Nu ska jag koka rabarbersaft. paj bakade jag igår. vi får så mycket ägg också, så det blir hemmagjord vaniljsås till. en riktig pysselsöndag med andra ord!