God morgon söndag 21 mars
God morgon. Vi har tre grader här och det verkar till att vara mulet idag.
#0 Vilka vackra rosor.😊
/Maria
God morgon.
Två minusgrader och strålande sol. Dagen ska ägnas åt att städa hos marsvinen.
God morgon
Sol och tre grader varmt.
En av sönerna var här igår och berättade att han och flickvännen ska bli sambos.
Kul.
Sängkläder på vädring och lakan i tvätten Det är ju söndag.
Ha en skön dag!
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#3 Vad roligt för dem! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3:
Vad kul för dem ! Grattis till sonen! 😊
HH 🙂
Godmorgon 😊
Vackert väder , solen skiner ! 🌞👍
Ut senare på en promenad!
Ha en fin Söndag alla !
HH 🙂
Godmorgon 😊 Det var några minusgrader kl 4 när jag vaknade, men nu lyser solen och det är 6 plusgrader 🌞 Ska strax göra som Monica, ta ut alla sängkläderna och tvätta lakanen. Sen blir det en sväng till klostret för mässa. Självklart rockar jag sockor idag 😊
Ha en härlig söndag allihop! 😊
/Désirée
Hemma efter en lätt kaosartad promenad.Blev påkörd av en unge på cykel och for i backen.Blödande skrapsår på knän och händer.Ont i ryggen .
Ungen bara cyklade rakt på mig i full fart.Hon stannade och var väldigt skärrad.Jag berättade för henne att man måste vara försiktig när man cyklar om folk och plinga eller ropa innan man i full fart cyklar mellan två människpr.Visserligen gick jag och min man i brädd men att välja att cykla mellan oss var ingen bra ide.
#8 Så underbart! 😍
#9 Monica, aj aj, hoppas att du läker ihop fort 💖
/Désirée
Godkväll.
Idag har det gått i ett.
Tog först en långpromenad på 2 timmar. Sigge var som vanligt en pärla och gick lös. Nu börjar all träning synas. När han ser en människa, cykel eller bil ska han komma till min sida.
Idag såg han en stillastående bil vid vägkanten o kom upp på min sida. Han stannar vid vägar o går inte vidare utan kommando. Snart behöver han inte mig längre 😄
Startade en kött ragu o slängde in i ugnen.
Övningskört med en väninna som äntligen ska ta sitt Körkort vid 40 års ålder.
Cyklade o hämtade 8 åringen hos en kompis.
Nu tar jag kväll.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#11: Duktig Sigge och härliga bilder!
#11 Det är så härligt att ha en så lydig hund.Du har gjort ett bar jobb med honom.
#13: ligger många timmar träning bakom. Men bordercollie är väldigt följsamma. Han blir 2 år vid midsommar. Så hoppas det kommer bli ännu bättre.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Vi fick ju Vic färdig dresserad . Han var då lätt och följsam.