Godmorgon tisdag 16 mars
God morgon på er från ett Göteborg med 2 minusgrader. Brrrr.
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon.
Här är fyra minusgrader och himlen är alldeles klar. Det ser ut som det kan bli en fin dag, fast kall.
Mårning. Idag blir det hemmaarbete, heldagsmöte via datorn. Ute är det ett par minus just nu och solen kikar fram bakom bergen. Blir en fin dag. Efter jobbet blir det nog en rejäl promenad.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon
Sol och två minusgrader.
Det blir nog en fin dag idag,
Vi måste in till stan och bunkra idag eller imorgon.Får se om det blir idag eller imorgon.
Ha en skön tisdag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
hej!
Lämnat sonen på förskolan och strax vlir det dagens första lektion :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon 😊 Minus 2 här när jag vaknade, solen lyser så fint, så det blir nog varmare. Idag blir det online språkkafé och en tur till Nossebro 😊
/Désirée
Godmorgon
Solen skiner och det är kyligt ute. Jag ska jobba hemifrån och sen till jobbet kring lunch. Det kommer faktiskt studenter som har praktiska uppgifter att göra.
Jag hoppas på mer värme än igår. Jag höll på att frysa ihop när jag tog mig hem från jobbet. Jag var till cykelreparatören och hämtade min cykel, punktering igen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hejsan !
God sen lunch time 😊
Tänk så man blir när det är sol 🌞 ute ! Njuter och myser om på nytt !
Har ätit lunch och laddar kaffe ☕️ pannan nu. Sedan ska jag plocka fram mina gamla gardiner , tyger , handdukar . Får se vad det blir för projekt jag hittar på. 😊🥰💕
Snart blir det fika i lekparken. 😊🌞🌞😎
Önskar er alla en underbar Tisdag!
HH 🙂