Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 144 ggr
Maria
2

Godmorgon fredag 5 feberuari

God morgon på er.

Äntligen fredag😊😊

Fy attan vi har 11 minusgrader. Jag ska som vanligt inte gå utanför dörren hehe😉

Ha en fin fredag alla.

/Maria

flocken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
-17 när jag gick upp vid 05. Lite väl kallt borde för mig o hundarna att vara ute.
Skönt med fredag. Är helt utmattad. Igår fick en av mina dagishundar somna in. Alldeles för ung men med problem som bara blev värre och värre. Trots hjälp med privat träningar, kurser, hund psykologer i flera års tid så blev inget bättre. Det hände saker så att beslutet blev lättare, men tufft såklart.
Innan något värre hände.
På kvällen satt jag på körskolan på en handledarutb. Övningsköra med en väninna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
2

God morgon.

Här är det också elva minusgrader. Varför kommer vintern i februari?

DesK
1

Godmorgon 😊 15 minus här 🥶 Blir nog städ och fix här hemma idag 😊

/Désirée

MonicaLagerquist
2

God morgon

Vi städade igår så det slipper vi idag.

Jag har ett grytbröd i ugnen och när det är klart ska jag gräva fram bilen och åka ner till svärmor.

Tolv minusgrader idag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Här är det 14 minusgrader, usch, jag gillar inte att frysa! Solen skiner fint över träsket.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Mårning. Kallt här med, -15 grader. Men jag ska bara vara ute korta stunder, sen ska jag skruva/spika upp grejer i nya lägenheten. Blir en bra dag. =)

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Magi-cat
1

Så varmt och skönt ni har! Här är det minus 20, har varit ännu kallare i natt. 😁🥶☕
Men det är vackert när solen går upp och lyser på snön …

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fridaaaa
1

God morgon!

inväntar samtal från VC ang sonen. Misstänker att han fått ljumskbråck :( Se vad de säger

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ljungåsen
0

#8: Stackars liten.

aggeelin
1

#8: det hade min son och fick en "inlämnings-attack" som han påverkades mycket av. Men sen … var han pigg. Operation dagen efter och allt gick fint.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
1

#10 jobbigt :( men skönt att operationen gick bra, se vad de säger när de ringer

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.