Godmorgon onsdag 13 januari
God morgon!
Nu smällde det till. Här är just nu -11 grader. Hade 16 grader här i köket när jag gick upp men nu är det full fart i vedspisen och jag har jagat upp tempen till 18 grader.
Det blir ju lite kallare framöver.
En fin onsdag till er alla!
God morgon.
#0 Usch det var kallt.
Här har vi minus 1,5 grader.
En fin onsdag önskar jag också.
/Maria
God morgon.
Här är det fyra minusgrader, men inte så mycket snö. Hoppas minusgraderna håller i sig nu, så vi slipper leran.
God morgon
Sov lite längre nu på morgonen efter att varit vaken i natt.
Mycket som far runt i skallen just nu.
Ha en skön dag.
Själv har jag knappt varit utanför dörren på en vecka.
Minus fem grader ute.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#3: Sist jag var ute var lördag 2 januari. 🙄
God morgon! 😊 Även jag sov lite längre idag. Minus 3 grader här, idag blir det att fortsätta på det som jag inte hann med igår.
/Désirée
Go förmiddag. I Brastad ligger det runt nollan och lite frostnupet. Ledig fm och har fått grejat lite här hemma. Snart dags att åka till jobbet.
I morgon ska jag - äntligen - byta bank. Ett dilemma jag brottats med i många år -plötsligt händer det. =). Byter till en mindre lokal bank som har riktigt bra betyg. Jag tycker att swedbank blivit sämre och sämre med åren. Numera finns det 1 kassa när man måste till banken - och då är det minst 20 personer före i kö. Riktigt dåligt, tycker jag. Undviker alltid lunchtid och öppningstid men ändå är det alltid kö.
Nu får vi se om denna banken är bättre. Förvisso är det inte så ofta man måste till banken men det är nåt jag irriterat mig på länge, att man som kunde inte riktigt "sedd".
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃