Godmorgon fredag 8 januari
God morgon på er från ett nollgradigt Göteborg.
Hoppas ni får en fin fredag😊
/Maria
God morgon.
Här är två minusgrader, och den lilla snö som kommit ligger faktiskt kvar. Det blir så mycket ljusare och trevligare med snö.
God morgon!
Här ligger all snö kvar som vi fått de senaste dagarna. Det är ett riktigt vinterlandskap. Just nu så ligger tempen på nollan.
Igår kom och gick strömmen hela dagen. Det var väldigt ostabilt faktiskt. Som tur är har vi vedspisen att ta till när det blir så.
Det är visst lovat lite mer snö idag. 😒
Jag tycker det räcker mer än väl. Snön gör att jag får lite svårt att gå ut.
- Redigerat 2021-01-08 07:30 av JMW
God morgon
Idag ska vi besöka svärmor.Vi har dragit ner besöken till en gång i veckan nu i pandemitider.
Sen blir det lite datorjobb.Måste sammanställa både vår och katternas budget för 2020.
Ikväll kommer yngste sonen med sambi hit på lite mat.
Nollgradigt ute och det har kommit lite mer snö i natt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon alla!
Här i Norrköping är det bara snöblask, väntar på riktiga vinterdagar sol-5 och vindstilla. Det är toppen.
Idag ska jag baka, trött på köpebröd! Rågbullar och hålkakor blir det!
Ha en fin helg alla! Mvh/WL
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här strax över Kalmar är det blött, blött o regn 24/7. Skulle det bli uppehåll så blir man förvånad.
Är så mkt vatten i skogen så allt svämmar över.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Go midda! Idag har jag jobbat hemifrån för första gången. Fick lite andra uppgifter av min chef att lösa och det har gått bra och varit jättekul.
Med epost, internet, telefon och driv så är världen liten och nästan allt är möjligt. Nu blir det sen lunch och dags för att stänga av datorn och ta tag i fredagen.
Råkallt och lite frostigt ute, lite vind men kall - så jag stannar nog inne
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃