Godmorgon fredag 18 december
God morgon!
Fredag och helgen stundar. Nu är det inte mycket kvar. Snart jul.
Har ni koll? Mat och allt som hör därtill.
Vi ska hämta imorgon men säkerligen är något missat. Därför har jag bokat in en hämtning nästa vecka på onsdag.
Det blir bra det här! 🎅
Ha er en fin fredag!!!
God morgon.
Jag nu är det äntligen fredag. Vi har ganska bra koll tycker jag. Jag har en lista på vad för mat jag ska laga och julklapparna mer eller mindre bestämt bara handling kvar.
/Maria
Haha jag hade inte koll på att min man går på lång julledighet idag. Det hade jag glömt😉 Det var en trevlig överraskning.
/Maria
#2: Mycket trevlig överraskning!
Det blir ingen julledighet för maken. Han jobbar alla dagar som är vardag.
god morgon!
Skulle jobbat - men blir vabb istället. Så trött på detta
Känns som att immunförsvaret för barnen är sämre nu pga att de knappt träffar några, mer än för hans del på förskolan och oss och några få andra typ
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon.
Sex plusgrader ute, och det känns som jag har kontroll på julförberedelserna.
jag hoppas mina kort kommer snart - skickades för över 2 veckor sedan
Allt som skickas nu går ju så segt. Early Bird lyckades slarva bort en försändelse från Apotea. Över en vecka sedan jag beställde. En ny är på väg.
Beställde en dator från Elgiganten. Bring tog 13 dagar på sig att leverera den hem.
En annan grej jag beställt med post och betalat extra för att få hemlevererad fick jag levererad i brevlådan. Suck…
#7 Ja mycket i alla fall verkar ta mycket längre tid.
Apotea var däremot snabba nu sist för en gångs skull med Early bird
Hoppas mina kort kommer innan jul….
Jösses. Det är tur man har mobilen.
Jag fick påminnelse nu att jag ska göra en röntgen av bröstkorgen vid 12.
Himla dum plats. Det är på Hisingen så jag kommer att ta en taxi dit och åka hem kommunalt.
/Maria
God morgon
Idag fyller en av sönerna år.Han vill bli firad imorgon så vi åker dit innan jag ska ta ett kvällspass på katthemmet.
Lycka till på RTG Maria.
Ha en skön fredag.
Stolt ägare till tre La permer
Himmel vad snurrig jag är.😂
Nu kom jag på att det är vår förlovningsdag idag också haha. Vi har visserligen aldrig firat den men det är ändå trevligt att komma ihåg.
Vi skulle på förlovningskaffe hos mina föräldrar och kom på att vi fortfarande inte bytt ringar så vi satte på oss dem i en blå Datsun på parkeringsplatsen där de bodde😀
/Maria
Nu har jag glömt tre saker redan idag.
Först att min man går på lång julledighet. Sedan att jag ska på röntgen och sist att det är vår förlovningsdag.
Hur ska det här sluta…😀
/Maria
Äntligen fredag.
Vi har precis vaknat efter vår lunch vila. Hela gänget är fortfarande slitna efter vår långpromenad på 9 km igår.
Nu ska vi strax ut. Kaninerna är ute i hagarna. Deras burar är nystädade. Så de ska in i burarna igen innan det blir för mörkt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Så nu har jag snurrat runt på Hisingen haha.
Himla tur att jag tog taxi dit för jag hade aldrig hittat. Jag har varit på röntgen där förut men jösses vad hus de hade byggt sedan sist.
Hem hittade jag med spårvagn och buss i alla fall😊
/Maria