Godmorgon onsdag 25 november
Goder morgon!
Onsdag redan, halva veckan nästan.
Jag tycker dagarna går fort fast vi är denna mörka grå tid. Jag plockar med advent lite pö och pö nu.
Är klar på övervåningen. Bara resten kvar då.
Ha er en finfin onsdag!
God morgon! 😊 Idag blir det städa köket och fortsätta med fermenteringarna. Önskar alla en fin dag 😊
/Désirée
God morgon. Nästan 10 grader hos oss. Det är väl ganska varmt för att vara november?
/Maria
Ja men det är ju jättevarmt ju! Här visar termometern 9 grader.
God Morgon !
Det är ovanligt varmt för november, lite svalare här med några grader men ändå varmt för årstiden.
Ha en fin dag alla 🙂
God morgon.
Åtta grader här. Det är definitivt varmt för att vara slutet av november.
God morgon.
Inget speciellt planerat för den här dagen, men ibland så är det skönt med sådana dagar också.
#2:
Jo, ovanligt varmt är det.
Förr brukade det alltid vara snö till min och syrrans födelsedag (29/11) men tvivlar på att det kommer att bli det i december ens. Hoppas åtminstone på att det gör det strax före jul.
God morgon
Jag tror jag blir galen.Nu är Comet dålig.
Det finns inga tider på någon klinik så han får vänta tills imorgon på att få komma till veterinären.
Kråkan är fortfarande dålig men hon äter ialla fall.Satakes öga ser bättre ut men det ska ju droppas och smörjas och hon är ju inte direkt glad på mig om man så säger.
Just nu är det tungt att vara djurägare.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#7: nä, vad jobbigt. 😢
#7: men oj så jobbigt! Hur kan så mycket hända på en gång 😶
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 MonicaLagerquist, jag håller tummarna för att dina katter snart är friska 💚
/Désirée
#7: Fy så jobbigt för både katter och er, hoppas Satake och Comet kryar på sig båda två 💗