En glimt från oss
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hela gänget säger hej o vill visa hur en promenad kan se ut hos oss.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Men så fina. Är det 8 stycken?
/Maria
#1: 8 st idag. Vi körde inskolning på en ny idag oxå
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#0: Åh så härligt! 🥰
// Harley
#3: lite lyxigt att få jobba med detta varje dag
…………………………………..
#4: När jag jobbade på hunddagis och vi började dagen med att gå promenad på 1,5-2 timmar längs en härlig skogsväg med 10-15 lösa hundar omkring oss…det var en svårslagen start på dagen det. 🤩
Numera börjar min morgon med att ta ut 16 hästar och det är inte så illa det heller men hundpromenader är något speciellt. 🧡
// Harley
#5: det är en konst att lära hundar att vara lösa så många åt gången. Jag som är själv får ha max 10 st. 8 är lagom. Inte fler.
Jag saknar hästarna. Men min kropp vill inte
…………………………………..
Så fina hundar. Roligt att få se🙂
/Maria
Vilken härlig blandning av vackra hundar!!! Och det är så mysigt med hundpromenad!!! Det är speciellt med de hundar som kan gå lösa!!❤❤❤🥰🥰🥰🥰🥰
Vilken underbar liten film!! 😍
Så härligt det ser ut, kan tro du stortrivs med ditt jobb flocken 😎
Härliga gänget!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så mysigt med alla hundar , skönt att gå ut en promenad varje dag !! 😊👍❤️ Va duktig du är !
Toppen jobb!
Kram ❤️
HH 🙂
Härligt jobb! 😊
Så mysigt ni har det.
Saknar så att ha hund.
Kattutan men stolt Plåtis ägare