Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 500 ggr
Staffan
4

Ut och promenera NU!!

Det var en uppmaning till mig själv. Himlen är blå här i stockholm och solen står som högst - passa nu på att ge dig ut och njuta av hur fint det är Staffan!

// Staffan

Maria
3

Heja Staffan 🙂

/Maria

Herveaux
3

#0: Rätta takter, jag bor ca 6 mil norr om Sthlm och kan bekräfta att det är otroligt härligt ute idag! Marsch ut och njut!

// Harley

JMW
3

Bra uppmaning!
Jag ska precis till att gå ut på promenad. Det blir den andra idag.
Jag gick en halvtimmes prommis före nio på fm.

• Redigerat 2020-11-05 12:33 av JMW
Staffan
3

Så, nu går jag! Vi ses! :)

DesK
1

Grått på andra sidan riket, men promenad blir det i alla fall lite senare 😊
Njut av solen, ni som ser den 😊

/Désirée

Sabah
1

Kom just in från en härlig promenad! Här har vi soligt och väldigt blåsigt 🌀☀️

💖🧡💛💚💙💜

[[eskils_]]
1

Bra idé, ska också ta min dagliga promenad strax i det fina vädret. 🌞

Carmarino
1

Här är det mulet, regnigt och väldigt blåsigt. Inte särskilt inbjudande för en promenad. 🥶

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fridaaaa
1

här i denna delen av Blekinge är det blåst, molningt, grått och trist

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2

Andra promenaden gjord för idag. Blev 1 mil idag oxå.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2

En andra prommis klar. Det blåser friskt men det är inget som stör. Upp med kapuschongen bara. Vindarna är ju inte kalla så det funkar fint.

Jag ska gå ytterligare en i em. Håller på och försöker få till så bra grundkondition jag bara kan just nu inför en operation. Det kommer jag att tjäna på efteråt. 😉

JRSN
1

#0: Vi var just ute en sväng. Underbart härligt! 😄

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Staffan
3

Nu är jag tillbaka också, superhärligt! Om man inte visste vilken månad det är så skulle man kunna förväxlat den här dagen med en solig dag i början av maj.

• Redigerat 2020-11-05 14:35 av Staffan
Herveaux
2

#13: Eller hur? Känns precis som att våren ligger i luften.

// Harley

sp0ngeb0b
1

Visst är det härligt med promenader?! Jag tycker det är skönt även om vädret är dåligt. Okej, kanske inte om det regnar… men oavsett är det skönt att komma ut och röra på sig, speciellt om man som jag sitter hemma framför datorn hela dagarna (pga pandemin). Jag brukar gå en sväng på morgonen, en gång vid lunch och en på kvällen. Försöker nå 10.000 steg, det känns som ett bra riktmärke för att veta att man rör på sig ordentligt. Det blir så himla lätt att man bara sitter stilla annars när man pluggar hemifrån :)

[Månglädje]
3

Underbart med alla hurtfriska i tråden, heja er 👍 och visst är det härligt att vara ute och det är som dom säger det finns inga fel väder bara fel kläder .

Samma här underbart soligt har det vart och fortfarande fast solen inte syns är det 12 grader. Har vart ute hela dagen, först trädgården sen tog jag med matlådan ut i skogen och bara njöt av den varma hösten Helt otroligt som solen värmde fast vi är inne i november ☀️

Maria
1

Jag är dålig på att promenera numera. Jag är egentligen bara på promenad när lille barnbarnet är på besök.

Jag rör mig ju så vingligt och har svårt att gå i terräng så det blir liksom inte av.

Kanske lite lättja också😀

/Maria

Soligajag1
1

Ni är verkligen duktiga allihop ! En promenad blev det för mig med , sen gymet en stund . 😊
Så skönt ute 😊🌞
Blir en promenad imorgon oxå, dem har lovat 12 + , 👍

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

Jag är ute och traska i ur och skur.Vissa dagar blir det två mil och vissa bara en mil.

Stolt ägare till tre La permer

JMW
1

Jag gick dagens första före åtta idag. 😉

Maria
3

Jag är imponerad av er alla😉

/Maria

JMW
2

Dagens första promenad gjord. Det är så skönt ute, vindstilla och runt 8 grader. Perfekt!!

MonicaLagerquist
2

7.30 gav jag mig iväg i morse för en timmes promenad.Det var så skönt.Solen lyste på mig och träden.

JMW
0

Jag gick en prommis vid åtta. Det var så friskt och skönt. Full med energi blir jag och kan ta tag i vad som helst här hemma.

MonicaLagerquist
1

Idag hoppar jag över promenaden.Ont i ett öga och ett besök hos veterinären sätter stopp.

DesK
1

Jag var ute på promenad med Zaki imorse klockan 5 😊 Kom hem vid 6.30-tiden 😊

/Désirée

JMW
1

#26 Klockan fem! 😮
Jag kommer inte iväg förrän tidigast halvåtta. Här där jag bor är det kolsvart så jag måste vänta in dagsljus.

DesK
0

JMW jag har pannlampa och Zaki ser bra i mörker 😄🐕

/Désirée

JMW
0

DesK
Jag skulle inte våga gå här med bara pannlampa. Tänk om det kommer ett vildsvin eller älg. Huvva!

DesK
1

JMW, de ser jag på nästan varje promenad och /biltur 😊

/Désirée

MonicaLagerquist
2

Idag regnade det på min promenad.

[[eskils_]]
1

#31 På min med. Tur man har paraply! ☂

Lillyrod
1

Jag promenerar nästan varje dag. Ofta på arbetstid då jag har pauser i jobbet som tillåter det. Om inte tar jag det på kvällen.
Frisk luft och lite rörelse är inte dumt alls : )

JMW
2

Tre promenader idag. 🚶‍♀️