Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 212 ggr
[Månglädje]
6

Människor som ljuger

Gud så trött jag är på dom.

Varför kan man inte bara hålla sig till sanningen ska det vara så svårt ?

Hur upplever ni folk som ljuger ?

Jag är utsatt för det nu och jag bara önskar att människor kunde vara ärliga i all avseenden .

Jag är så trött på lögner , snälla bara vara er själva det är inte svårt .

Maria
4

Usch vad tråkigt 🙁

Ärlighet är absolut det bästa i alla lägen.

/Maria

Soligajag1
6

#0:
Åhh , va tråkigt för dig !
Du har helt rätt , jobbigt med folk som ljuger ,
Jag har kommit så långt i livet att jag tar bort sådana ur mitt liv.
Då mår jag bäst ,
Jag ogillar folk som ljuger ,

( kan berätta att jag levde med en man som ljög hela tiden , han ljög fast jag tog reda på sanningen !
Tur att jag avslutade förhållandet sen. )
Såklart att du kommer så längt med att vara ärlig. 😊❤️

HH 🙂

Vixxen
1

Förstår dig fullständigt Heike!
Är totalt urless på detta….

Tarotstollan
2

Om folk ljuger eller hittar på är ju svårt att veta, såvida man inte kommer på dem eller någon annan talar om det för en.
Jag har nog gått på mycket lögner från andra människor, då jag tror att folk säger sanningen till mig.
Så här i efterhand blir jag ju bara ledsen om det de sagt varit lögner.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Emo
1

Många lyssnar hellre på en smaskig lögn än en torr sanning.

Gruppgemensamheten i ett mobbargäng lockar en hel del.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Månglädje]
3

Det är genomtråkigt och den personen är ute ur mitt liv men vet inte om det än men kommer att upptäcka det när jag inte längre hör av mig. Har satt personen på prov några gånger och på den vägen genomskådat vad som sker.

En vit lögn kan man ta som att nån kanske drar sig ur och säger sig vara klen inför ett möte men här är det såna sjuka lögner och ett exempel av många är att någon har dött för ett år sedan och sen säger hen att hen ska på bjudning hos den som dött ett halvår senare så uppenbarligen lever personen men jag kollade upp det där och personen existerar inte ens utan var påhittad.

Har rensat bort folk tidigare som hållit på och även såna som tror man är deras papperskorg med alla deras bekymmer och sjukdomar sånt bara sliter energi och den enda dom ser är sig själva men inte sin omgivning.

Egentligen kanske jag borde konfrontera personen men känner att det är mycket bättre och lugnare att bara dra mig ur den vänskapen och låta allt rinna ut i sanden men visst blir man trött 🙁