Godmorgon torsdag 17 september
Godmorgon på er.
För ett tag sedan så hade någon stängt av varmvattnet i kåkarna.
Idag så har någon fipplat med vattnet igen och det kommer bara en tunn stråle. Attans vad irriterad jag blir.😒
Idag ska jag hämta mina nya glasögon och så ska jag hämta en sömnregistreringsapparat som jag ska använda ikväll.
/Maria
God morgon. Det är två grader ute. Två. Alldeles för kallt för min smak.
#0 Jobbigt med vattnet. Vatten vill man ju gärna ha.
God morgon
Här skiner solen men det är kallt.
Jag började tvätta fönstren på nedervåningen igår och planen är att tvätta på övervåningen idag.
Att tvätta fönster är inte skoj och svårt är det också.
Idag flyttar Kai.
Vi kommer att sakna honom men han kommer att få det bra hemma hos sin Faster Kick/Smilla som mist sin bror Zoo för någon vecka sen.
Stolt ägare till tre La permer
God Eftermiddag !
Kallt i morse men ganska så skönt nu, har pysslat med fönster som ska skrapas och målas samt vart ner till glasmästaren för en liten ruta hade gått sönder. Har så gott som alla rutor kvar sen huset byggdes 1912 så ibland spricker det men den här var det hål i och jag vet inte om någon kastat sten eller om det kraftiga blåsvädret ställde till det och något flugit in i det men det är lätt åtgärdat och jag fick bort rutan bra så det fixar sig bara jag får hem rutan och kan sätta i den.
#3 Kan tro ni kommer att sakna Kai och jag beundrar er uppfödare som kan skiljas från djuren för jag skulle inte klara av det men ändå skulle det vara så himla roligt med uppfödning av katter men så är det den där biten att skiljas från ungarna det fixar jag inte så jag beundrar er som är uppfödare som klarar av det 😎
Önskar er alla en fortsatt fin dag !