Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 341 ggr
Maria
1

Godmorgon tisdag 1 september

Godmorgon på er höstens första dag😃

Vi har klart väder men bara 9 grader ute. Brrr.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Här är också klart, och runt fem plusgrader. Förmiddagen ska ägnas åt att handla mat. Det börjar bli tomt i kylen.

[Månglädje]
1

God Morgon !

Strålande höstdag, 3 grader i morse men nu 9 och jag ska strax bege mig ut och klippa gräset och det blir väl några få gånger till  sen kommer lövkrattningen.

Det har börjat gulna i några träd och en del buskar  börjar skifta i höstfärger  och snart blir det så otroligt vackert och våran lind har redan släppt lite löv.

Önskar er en fin dag.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag måste vi in till stan och handla.

Lite vemodigt att det är 1 september nu.

Vill ha mer sommar.

Det känns som om den här sommaren bara försvann i väntan på besked från åklagaren.

Men vi får väl hoppas på en varm sensommar.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! September. Kalendariskt den första höstmånaden. Jag föredrar att gå efter den meterologiska hösten, här kring tredje helgen i september. Nu är det sensommardagar att njuta av

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2

Härligt att se ut över vårt träsk såhär på morgonen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1

#5 Så fin bild.Rogivande.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
3

Godmorgon , En fin dag idag , tar det lugnt + lite små handling till Ica , ev. baka. # 5 Härligt foto ! Rogivande . 😊

HH 🙂

Mooniq
2

Häpp. Ledig dag. Bilen till verkstan. Cyklat. Solsken, härligt väder. Ska handla o göra storkok vacuum marinera ren ska få jobba lite. Fastnat i nästa stickning. 🌞😊

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

#8 Så fint du stickar 🙂

/Maria

[[eskils_]]
0

#8 Så fint säger jag också. Och vilket tålamod att sticka med så tunt garn, skulle jag inte klara. Får du inte ont i höger pekfinger av den vassa stickan?

Mooniq
1

#10 eskils Jodå, ont i pekfingret. Har pausat under dagen o lagat mat, suttit ute o tjötat med grannarna och varit o handlat. 🌞

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃