Byta klädstil
Ibland är jag inne på det där men faller alltid tillbaka på det som är invant men visst har jag bytt genom åren efter ålder och så men även nu kan jag känna då och då att det vore roligt att ändra stil men det blir ändå inte riktigt så.
Är just nu på gång med tanken enklare stil fast det lär sluta med att jag ändå tar på mig det jag är van vid 😃
Brukar ni byta klädstil ?
Ser man tillbaka så har jag nog mer ändrat färger än stil.
En lång period hade jag mycket svart men så fick vi en långhårig katt med mest vitt och då långsamt fasade jag ur min svarta garderob.
Sedan var jag tant brun och tant grön länge.🙂
Numera försöker jag ha lite mer färg faktiskt men stilen är densamma. Byxor och någon top, blus eller tröja
Aldrig kjol eller klänning. Det är inte många jag ägt i livet och den sista var för många år sedan.
/Maria
Det där med att anpassa kläder efter katt känner jag igen 😃 i alla fall i dom kläder jag går med hemma så har jag skaffat byxor som katthår inte fastnar lika mycket på och just nu har jag två katter med mycket vitt så dom syns på kläder och textiler kan jag lova 😂🐱
Jag skiftar som från dag till dag kan man säga. På måndagen kan jag vara helt ljusrosa för att sen på onsdagen ha en mer emoaktig stil. Jag trivs bäst så. Kan inte ta fram kläder dagen innan för jag vet inte vad jag vill ha på mig nästa dag.
Mvh
Mig
Kör min egna stil året om så :)
Däremot har jag med färg nu än tidigare och efter att jag fick barn gillar jag högmidjat mer, förmodligen pga "hänget" på magen som blivit efter graviditet
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, jag har nog alltid haft ungefär samma stil. Bekvämt, med rätt mycket färg. Senaste åren har jag dock försökt vänja mig lite vid lite snyggare/uppklädd klädstil, mest för att det eventuellt kommer krävas för framtida jobb (inom den bransch jag tänkt mig)
//Jessie
jag kör precis som #3. jag har mycket "emo" kläder men även harry potter inspirerat, lite basic och några få mer "flickaktiga" kläder. sorry om man är lite sen här