Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 455 ggr
MonicaLagerquist
8/11/20, 7:12 AM

God morgon tisdag 11 augusti

God morgon

Uppe med tuppen och har redan satt igång en tvätt.

Mannen åkte iväg till Rondan igår.Jag hade först tänkt följa med men iom att Kai kom hem så valde jag att stanna hemma.

Ha en skön tisdag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Ljungåsen
8/11/20, 7:24 AM
#1

God morgon. Det är femton grader ute, och ska förhoppningsvis inte bli mer än 23 idag. Det kommer bli väldigt skönt om det blir så! Jag är så trött på jättevärmen.

Maria
8/11/20, 7:26 AM
#2

Godmorgon. Det är mulet hos oss men hela 18 grader🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/11/20, 8:25 AM
#3

Godmorgon ! Värmen är kvar här med. 16 + och solen skiner ! 😊☀️ Blir en avkopplande dag idag.

HH 🙂

aggeelin
8/11/20, 1:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God lunch! Jag äter ute idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
8/11/20, 1:50 PM
#5

Idag blir det pizza till mannen och kebabrulle till mig till middag.

Han håller på att montera vår nya köksvask och ny köksbänk så det blir lite trångt att laga mat😉

Vi har haft en tvådelad vask tidigare men nu blir det bara en stor ho och det ska bli jätteskönt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/11/20, 1:56 PM
#6

#5  Förstår det .  Så skönt med en ny vask ,. 

Gott med pizza eller kebabrulle ibland. 🙂 Smaklig måltid. 🙂🌺

HH 🙂

Annons:
Mooniq
8/11/20, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

Midda! Så idag kom det nya körkortet och livet känns som vanligt igen. Bilen klar på verkstaden, stenskottet är historia och jag beställde samtidigt motorvärmare som de satt dit, så nu är bilen vinter-beredd 😃 Bara vinterdäck kvar, men väntar tills oktober innan jag gräver nästa hål i plånboken. 

Varmt/kvavt ute och ganska mulet. Nu blir det en kopp koffeinfritt kaffe och en tidning o sitta ute i skuggan en stund.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
8/11/20, 2:26 PM
#8

Hoppsan nu händer det saker.Det ser ut som att Norge tänker stänga gränserna för att få åka in från Sverige. Så Nakiri och jag tar bussen och sen tåget till Örebro där den norske köparen möter upp.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: