Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 340 ggr
MonicaLagerquist
8/8/20, 7:20 AM

God morgon lördag 8 augusti

God morgon

Vår stora espressomaskin pajade igår så nu är den gamla lilla framtagen. Förhoppningsvis går det på garantin att laga den stora maskinen.

Idag är det styrelsemöte på katthemmet så det blir en sväng in till stan idag.

Ha en skön lördag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
8/8/20, 7:28 AM
#1

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 19 grader reda.

Idag får vi besök av en kompis till min man vilket ska bli trevligt.

Det bli skaldjur. Det enda hemmagjorda blir gubbröra och aioli.

#0 Jag skrev ett morgoninlägg nästan samtidigt men jag tog bort det.

Alltid trist när saker pajar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
8/8/20, 8:00 AM
#2

God morgon. Lyckligtvis är det bara sexton grader här än så länge. Prognosen lovar 27 senare i eftermiddag och det är alldeles för varmt för min smak. Hoppas på att marsvinen kan få ett par timmar ute i alla fall, med lagom värme.

Soligajag1
8/8/20, 8:59 AM
#3

Godmorgon ! Ingen bra morgon , huvudvärk . Ska vila . . Dricker kaffe med socker i , har även tagit en tablett . 😊 Solen skiner ☀️ Ha en fin dag alla. 😊🌹

HH 🙂

[Elelli]
8/8/20, 9:36 AM
#4

Godmorgon! Vi i familjen tog sovmorgon idag. Just nu är här 18 grader ☀ så vi ska äta frukost och sedan ut på en lång cykeltur i det fina vädret. Min andra lediga dag denna sommaren så jag ska njuuuta!

Maria
8/8/20, 9:54 AM
#5

#3 Krya på dig.

Nu har vi varit och handlat i fiskbilen. Kräftor, krabba och räkor. Det ska bli gott.

Jag ska göra gubbröra strax. Vi brukar göra med kokt Potatis i och ansjovis bland annat och det brukar bli gott.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: