Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 294 ggr
Maria
1

Godmorgon torsdag 9 juli

Godmorgon på er.

Idag skiner solen från en klarblå himmel men det är bara 14 grader just nu så vi får se hur dagen blir.

Ha en bra torsdag alla.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Här är disigt och elva grader, men det regnar inte i alla fall.

flocken
1

Godmorgon Sol från blå himmel. Inga speciella planer för dagen. Ut o gå med sigge. Börja planera inför trippen till stugan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

God morgon

Har en halvfärdig kattbädd att sy  ,broderade den igår.Sen ska växthusen  vattnas och har jag tur hör affären av sig och säga att mina nya glasögon är klara för avhämtning.

Familjen som var här och tittade på Kashima i måndags har inte hört av sig så jag antar att de inte är intresserade.

Sol men lite svalt ute.

Ha en skön torsdag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
1

Godmorgon ! 

Idag kommer jag att softa i min solstol heeela långa dagen . Frukosten äter  jag här med , så mysigt .  Min syster dotter kommer och sitter bredvid mig senare , 

Åhhh, , vad jag ska njuta av denna sol ☀️ Ingen blåst heller så då blir att njuta!! 

Fick bigarråer av grannen så dessa kan jag ta med ut , Tycker ni om  bigarråer ? 

HH 🙂

MonicaLagerquist
2

Nu är mina glasögon klara för avhämtning.

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här är 16 grader och rätt så fint i lä. Plantan på bilden längtar ut!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Vandrar]
1

God Eftermiddag !

En solig dag bjöds det på men nu mulnar det på och mer regn väntas vilket känns bra med tanke på vattenbristen så jag är tacksam för varje droppe som kommer.

Nu  blir det en lugn skön eftermiddag efter att ha rensat upp i hela trädgården, klippt gräs. rensat och krattat grusgångar  med mera med mera  och nu återstår bara att småputsa lite med trimmern samt klippa några häckar och jag tog i  7 timmar idag så nu har jag ont i ryggen nåt som jag inte brukar ha men klagar gör jag inte tvärtom för det är nyttigt ont och härlig motion  så lite träningsvärk är bara på sin plats så man känner att man har gjort nytta och jag njuter av att jobba hårt fysiskt   😎

Ha en fortsatt fin dag 🙂

MonicaLagerquist
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi tog en liten minisväng i skogen.

Maria
0

Jösses😮

/Maria