Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: bok-och-lästips
Läst 474 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 4 juli

Godmorgon på er.

Det blåser som attan och har regnat skyfall här inatt men nu är det uppehåll. 14 grader är det ute. Fy attan så kallt😃

Ha en bra lördag alla🙂

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Jag vaknade faktiskt av regnet i natt. Det smattrar rätt så högljutt på plåttaket. Här är det tretton grader just nu, inte sommarväder precis.

[Vandrar]
1

God Morgon !

8 brrrr grader och lusekoftan på. Regn och mysväder,gott kaffe med dopp så här på tidiga morgonen och jag sitter och myser.

Ha en fin dag 🙂

flocken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Igår gick jag på semester. Avslutade dagen i nya spa badet. Börjar min semester med att åka iväg och hämta en kanin. Bott i en transportbur hela sitt liv. Hälsokontroll och kastrering på tisdag. Har bara sett bild på den. Hoppas den mår bättre än dess boende miljö är. Hittar jag inte ett nytt hem får den stanna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1

#3 Så härligt🙂

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon

Vi sitter och väntar på att sonen ska komma och hämta vår bil och vårt släp,Han flyttar in i sin nya lägenhet som han har köpt.

Som tur är behöver vi inte hjälpa till i övrigt med flytten.

Det har reghnat i natt men just nu är det uppehåll.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
2

Godmorgon! En regnig dag. Hoppas nu att det kommer ordentligt med regn så det kan bli fint sen. De senaste dagarnas kyla och blåst gillas inte - blåst torkar ut det redan torra.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Här regnar ordentligt med små uppehåll.

/Maria

Soligajag1
2

Här är det sol ☀️ nu , 19 grader . Rosorna är från min väns trädgård.

HH 🙂

Maria
1

#8 Så fina

/Maria

aggeelin
0

Det här är inte mitt bästa väder. Om det ändå regnade så det åtminstone var lite nytta med det

aggeelin
0

Cyklade en tur ikväll och såg en ensam svan.

Soligajag1
0

#9 Tack så mycket Maria 🙂 

Jisses vad jag har sovit , är det  Söndag idag eller ?? 🤐

HH 🙂