Godmorgon onsdag 1 juli
Godmorgon på er.
Här blåser och är 15 grader ute men soöen tittat fram i alla fall.
Idag ska jag göra magnetröntgen på skallen. Jag gör det en gång om året numera.
/Maria
God morgon. Här är tretton grader och helmulet, men det regnar inte längre åtminstone. I natt har det vräkt ner. #0 Hoppas undersökningen visar på absolut ingenting.
#1 Haha, den har ju gjort de hela tiden.
Svårtolkat svar det där, när man röntgat hjärnan och svaret är "vi hittar ingenting"😃
/Maria
God morgon.
Mötet på katthemmet igår gick bra men det det drog ut på tiden så klockan var över elva innan jag kom hem. Det tar ju extra lång tid när man ska vänta på bussen också.
Idag ska jag se över lite av de uppgifterna som jag fåttt att arbeta med på katthemmet
Stolt ägare till tre La permer
#2 Insåg nu att jag lyckades producera en tvetydig kommentar, tur att du inte tog illa upp. Jag tror du fattar vad jag försökte säga…
#4 Haha😃
/Maria
Go förmiddag , nästan lunch tid , Har skrivit födelsedags hälsningar till mina kissar , Knatte o Tjatte som fyller 12 år idag , 1 Juli .🙂🐱🐱🎁🎂

HH 🙂
#7 Grattis på födelsedagen Knatte och Tjatte!
# 8 Tack så mycket ! 🙂
HH 🙂
Hej i tråden !
Kallt var det här i morse men nu är det lite behagligare men tack och lov ingen högsommarvärme. Åska och regn i morgon och det känns alla tiders bra.
Grattis till Knatte & Tjatte 🎂🎈🎁
Här missar vi inga födelsedagar för katterna och alltid ska det vara en massa gott och så paket så klart, man är lite larvig men vad gör man inte för sina pälsklingar 🐱
Önskar er en fortsatt fin dag 🙂
#10 Tackar så mycket 🙂 , ja, vi har haft en supermysig dag , dem vilar nu efter
mycket mys o bus .😉

HH 🙂