Godmorgon fredag 26 juni
Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med redan 19 grader.
Hoppas ni får en härlig fredag.🙂
/Maria
God morgon. Redan sjutton grader och sol, så det kommer bli ännu en varm dag. Ska strax bära ut marsvinen så de kan njuta av lite utevistelse innan det blir alldeles för varmt.
Godmorgon !
Här är det redan 22 + och solen skiner . Det blir en varm dag idag med. Jag ska storhandla + en fika på stan med en kompis senare.
Ha en fin dag alla! 🙂
HH 🙂

God morgon
Varmt och soligt.
Jag ska se om jag kan kattungesäkra köket så att kattungarna kan vara där på förmiddagen.Kattungerummet är 30 grader varmt redan nu.Det är lite svalare i köket på förmiddagen.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon! Jag provar en annan plats i trädgården för dagens frukost. Nu gäller det att njuta för nästa vecka utlovas 17 grader på dagarna. Jag fryser vid blotta tanken. Nu är det nästan semester. Idag ska jag bara rätta en rapport och lägga i en massa betyg. På måndag ska jag räkna ihop resultat på tentamen och tillsammans med kollega göra en omtentamen. Jag har inte hunnit att, som jag brukar, städa mitt rum på jobbet, men det får vara i år. Jag ska bara plocka ihop lite på måndag. Nu behöver jag vara ledig.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Båda bilarna ska besiktigas. Håll tummarna! (En tumme för mig också, jag har aldrig besiktigat en bil tidigare, ingen aning om hur man gör!)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#5 håller tummen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Hoppas att det gick bra.
Vi har 32 grader inne nu och det är 29 ute😃 Åskan mullrar i fjärran och det har mulnat på lite så det känns som det kommer att braka loss…
/Maria
#7 32 grader inne, så fasansfullt…! 😮🥵 Har du haft ugnen på hela dagen?
Jag har 26 grader inne. Samma temperatur ute. Det har mulnat på så molnen ligger som ett lock och håller kvar värmen, och det mullrar svagt långt bort. Hoppas det kommer en rejäl åskskur, så det här kvalmiga försvinner.
#8 Jag har öppet överallt och nedrullat. Stora markisen ute och två fläktar igång😉
/Maria
#10 Men du har väl inte öppet på dagen även på den sida av huset där solen ligger på? För då kommer ju värmen in.