Godmorgon söndag 17 maj
Godmorgon på er denna blåsiga majdag. Det är 7 grader och det blåser så det knakar i vår lilla kåk.
Norges nationaldag också. Jag har en gång gått med flaggor i tåget i Göteborg med alla glada norrmän.
Ha en bra dag alla.🙂
/Maria
Sju plusgrader, mulet och blåsigt. Prognosen påstår det ska bli regn. Vi får väl se. Sonja, som opererades i måndags, har slutat äta smärtstillande och mår fortsatt jättebra. Imorgon ska hon få flytta ihop med resten av kompisarna. Just nu bor hon bara med Nypon.
Godmorgon 😀 + 8 grader Och mest molnigt . Blir en promenad idag , sen . Skönt ! Ev. En Fika med grannen ute . Ha en fin Söndag ! 🥰 . .
HH 🙂
God morgon
Soligt men inte så varmt ännu.
Hoppas på att något av barnen dyker upp idag.Mannens dator har pajat så han behöver nog lite hjälp med att få igång den.
Ha en skön söndag 🌺
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Fy sjutton vad kallt det är ute. Termometern visar visserligen 11 grader, men det blåser som attan och regnet hänger i luften. Jag har lyckats rensa en rabatt från ogräs, men nu ger jag upp.
Samma väder här men termometern visar 13. Jag har inte varit ute och känt efter än. Stora mörka moln drar förbi men inget regn än och solen hänger sig envist kvar.
Godmorgon! Solen tittar fram emellanåt och då är fett jättevarmt i uterummet däremellan iskallt. Vi ska fira ett barnbarn idag. Det blir "coviddukning" gästerna vid ett bord och vi i soffan
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Hejsan , ja , inte så varmt ute , blåser lite grann här. Förstår att du gick in. Tog en promenad, gick in på Ica , . Köpte en tidning , stor & klurig kryssbilaga . 42 Korsord & Knåp . Nu ska jag mysa med kaffe ☕️ korsord och glass 🍨 Kram 🥰 Till min älskade mamma som jag sak ar så mycket! ❤️ Soligajag 1
HH 🙂