Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 536 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 1 maj

Godmorgon på er.

Jösses vad tiden går fort. Jag kan inte fatta att det är maj redan.

Hoppas ni alla får en skön 1 maj.

Själva ska vi hämta lille barnbarnet som ska sova över här❤️

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Sex plusgrader ute, och regnet hänger i luften. Gräset växer, så snart kan jag börja plocka in till marsvinen. Vi träffar inte barnbarnen alls nu, och jag saknar dem. Jag är så trött på pandemin.

Maria
1

Det är svårt det här men jag är ju "bara" 58 år😉 och jag jobbar ju och åker kommunalt så jag har inga problem med att träffa sonen och hans lilla familj. De är de enda jag träffar privat så att säga. Annars håller jag avstånd så gott det går.

/Maria

Lillyrod
1

Regn, dimma och 8.5 grader just nu. Innesittareväder känns det som. Jag behöver inte städa balkongen idag heller 🙂

Ljungåsen
1

#2 Jo, det är svårt. Jag tillhör ingen riskgrupp, men maken gör, och barnbarnen går i skola i Göteborg, och träffar en massa folk. Det går liksom inte. Risken är för hög.

Lillyrod
0

Jösses. Det åskar här. Blixtrar ordentligt 😮

MonicaLagerquist
1

God morgon

Kallt och ruggigt både ute och inne men jag får väl jobba mig varm.

Första maj innebär för mig shorts på. Så nu är det kortbrallor och bara knän som gäller fram till sista september.

Inga direkta planer för dagen.Lyckades ju få deklarationen klar och ivägskickad igår samt med mannens bidrag även betalt kvarskatten så nu kan jag lägga det bakom mig.

Ha en skön första maj.

Stolt ägare till tre La permer

Mooniq
1

Mårning. Äntligen bara mulet men vårkänsla ute igen. På väg till Strömstad för långpromenad med min kompis o hennes hund. Ska bli skönt vara ute idag efter alla baklåsdagar i soffan. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon 😀 Trist regn väder , 4 grader . Otroligt att det är 1 Maj , tiden går fort . Blir en lugn dag , film och bok 📖 dag. Ha en underbar dag .

HH 🙂

JMW
2

Uppehåll här nu. Tidigare ösregnade det och mina tunnor är nu fulla. Hela 10 mm kom ner på relativt kort tid. 

Om jag skulle gå med shorts skulle jag frysa ihjäl. Jag har joggingbyxor och fleecetröja på just nu. Shortsen tar jag på när det blir varmt. 😉

Ljungåsen
1

#9 Jag skulle också frysa ihjäl i shorts just nu. Det får allt bli varmt först.

Soligajag1
1

# 10 Ja , men om man är inne kan jag ha shorts eller kjol med linne , ok , jag har en tunn liten jacka / tröja med dragkedja , och sockor .

HH 🙂

Ljungåsen
2

#11 Då är du tuffare än jag. Jag skulle frysa ihjäl i shorts inomhus också, just nu.

Soligajag1
0

# 12 , Ok , ja , det är tur vi är olika , ändå har jag inget element på. Just nu har jag mat / fläskkarré i ugnen ( lergryta ) . Då blir det extra varmt . . Puh 😅

HH 🙂

Maria
3

Gullungens lekbänk

/Maria

JMW
2

#12 Samma här. Skulle inte funka inomhus här heller.

aggeelin
1

God kväll! Vilken dimmig och slemmig dag! Bild från träsket.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet