Godmorgon tisdag 3 mars
Godmorgon på er.
Vi har bara 1,5 grader ute. Brrrr. Jag hoppas ni får en fin tisdag. Själv är jag ledig och ska försöka göra "ingenting"😉
/Maria
God morgon. En minusgrad ute, men nästan all snö har smält. Det är tisdag så vi ska åka och handla mat.
God Morgon !
En minus och snön den vräker ner, dags att komma nu när vi vill att våren ska få komma. Ja ja det lär smälta undan och igår var det så blött så jag fick slänga jacka och byxor i tvätten efter att ha blivit helt prickig av alla bilar som körde förbi så det stänkte ner mig helt.
Önskar er en fin dag 🙂
Godmorgon! Det regnar ute. Kallt, fuktigt och trist men det kanske är bra för något? :) Önskar alla en bra dag trots regnet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Närmare 3 grader och det känns som att sitta i ett glas mjölk. Så jäkla dimmigt så jag ser inte långt. Nåja, det är som det är. Jag behöver inte gå ut mer än en tur ner till soptunnorna och en sväng till vedboden för att hämta ved.
Idag tvättar jag sängkläder.
Orkade inte ta rätt på köket igår så det ser ut som ett katastrofområde.Så det finns lite att pyssla med idag.Tur är väl det.Skulle bli trist annars.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Suck och stön. Charlie har roat sig med att klia sönder hudtumören lite till. Den sitter så dumt till så han når den finfint med baktassen. Nu är han rentvättad, och vi har pratat med veterinären, som ordinerade smörjning med honungssalva och fortsatt tumhållning för att det läker. Det skulle gå enklare om Charlie bara var lite mer behändig.
Blev uppringd nyss och ska röntga levern med magnetkamera redan på fredag. Det går verkligen undan här nu.
/Maria
Himmel… Blev uppringd igen och ska träffa en läkare på torsdag.
/Maria
#8 Det går absolut undan!
Skönt att det går snabbt Maria.Jobbigt att gå och vänta.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Ja himla skönt. Det är ju så långa väntetider annars.
/Maria