Godmorgon måndag 2 mars
Godmorgon på er denna gråa måndag. Vi har 4 grader ute och jag ska strax iväg till jobbet.
Hoppas ni alla får en fin dag.
/Maria
Godmorgon. Här är det 2 grader och molnigt . Jag tycker om att gå upp i ottan , ta det lugnt , ta en kopp ☕️ kaffe o macka . Tack Detsamma. Ha en fin Måndag . 😀
HH 🙂
God morgon. Vi har två plusgrader, och idag är jag glad att det är plusgrader för vi ska få besök av sotaren. Jag gillar inte riktigt tanken på att han klättrar runt på taket när det är halt.
# 2 Va kul med sotare på besök . Förstår att du är orolig om han skulle ramla . Vi hade 2 sotare på jobbet , som fixade utsläpp o annat . Mycket trevliga killar , sen bjöd jag dem på kaffe ☕️ o kaka ! Dem tackade och vinkade Hej ! 😀🌹
HH 🙂
#3 Det ska bli skönt att få sotat, det minskar ju risken för brand. Enda nackdelen är att det inte går att elda nu på morgonen.
Godmorgon! Idag fyller stora sonen år igen. Hur kan han redan vara 37 år?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Tiden går fort. Min äldsta fyller 35 senare i år, och det känns faktiskt rätt konstigt. Jag tycker inte det var så länge sedan som han var liten…
God morgon
Ganska slut efter helgens utställning. Har packat upp och börjat tvätta,Har en massa kvitton och papper som ska sorteras.Vi har haft en härlig och lärorik helg trots att allt inte gick som vi hade trott.Men man lär av sina misstag.
#5 Då har vi nästan jämngamla barn. Två av mina fyllde 37 i fredags.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Känner igen känslan. Vår son blir 36 i år. Hur har det gått till?
/Maria
Ja himmel! Mina barn fyller 40 och 42 i april. Det är då jag liksom tänker på min egen ålder. Hur kan jag ha så "gamla" barn? Ofattbart!
#9 Vad har hänt? haha😊
/Maria
Nu har vi fått sotat. Sotaren hade en lärling med sig, så jag tror nog det blev extra bra gjort, för de var väldigt petiga. Nu kan jag i alla fall med gott samvete elda ett år till.
Ja ni. Detta med ålder. Jag är i ålder med era barn, 36 år. Mina barn är 12 samt 7. Träffade min man när jag var 21år. Om 5 år har jag levt mitt liv med honom i 21 år. Lika gammal som jag var när vi blev ett par. O fortfarande upp över öronen förälskad. Jag känner mig inte alls så vuxen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#11 Vi har sotaren här två gånger om året för vedspisen. Kakelugnarna sotas var 3:e år.
#14 Det verkar vara väldigt olika vad som gäller beroende på var man bor och vilka grejer man har som behöver sotas. Vi har bara en braskamin som sotas numera. Vedspisen är belagd med eldningsförbud.