God morgon fredag 27 december
God morgon
Fredag igen
Vi ska in till stan och köpa ny dammsugare.
Ha en skön dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Idag kommer dottern med vän på besök. Ska bli roligt. Hon bor ju 10 mil bort så det blir inte så jätteofta vi ses.
Idag blir dagen 2 minuter längre än i lördags. Vi går mot ljusare tider!
God morgon. Det är två minusgrader ute, och jag njuter. Imorgon ska det (om man tror på prognosen) bli plusgrader igen. Jag är trött på plusgrader på vintern.
#1 Sakta men säkert återkommer ljuset.
Jag ska ner till vc o träffa någon i akut teamet. Hostat i 5 v o trots behandling blir jag inte bättre. Snarare sämre. Skakis, svårt att prata. Bara hostar o skakar. Tappat i vikt. Så är väl något annat som spökar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon! Jag jobbar idag, ev halvdag om det inte ramlar in något oväntat. Det är så väldigt lugnt och går inte att få tag på folk så det känns inte meningsfullt att bara sitta av tiden. Har dock ca 1 timmes systemadministration som måste göras just idag för att förbereda förändringar inför det nya året och ungefär lika lång tid kommer att gå till att göra kontroller i systemet som måste göras 1 g/v. Men efter det finns det nog inte mycket att göra.
#1 Så trevligt🙂
#4 Hoppas de hittar någon lösning och att du kryar på dig.
Våra nattgäster har precis åkt och det är så tyst i huset.
/Maria
#4 Å stackare. Hoppas du kryar på dig. Jag har pratat med nya grannarna. De verkar trevliga, men de har fyra (!) barn. För mig som tycker om tystnaden så känns det inte lovande precis.
God förmiddag! Jag är på jobbet och ska försöka få något gjort. Det känns trögt för några dagars ledighet smakar mer.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kors i taket…det snöar😃
/Maria
#4 Hoppas att du har fått rätt hjälp-
Som tur var lät lungorna bra. Fick utskrivet mer medicin. Så nu har jag Mollipect, cociliana, bricanyl som jag ska varva. Även mina vanliga mediciner, panodil o inflammationsdämpande. Hostar inte lika intensivt. Men trött, orkeslös o ont i hela kroppen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#11 Då får vi hoppas att det lugnar ner sig.
/Maria
#12 ja det får vi hoppas. Trodde ett revben gick av på mig igår. Måste varit något annan som sprack då jag är lite blå, men inte ont. Är bara så jobbigt att inte kunna prata ordentligt. Finns ingen ork att få fram orden. Kan inte andas o prata samtidigt. Hoppas få sova något inatt.
…………………………………..
#13 Känns som om du borde fått en remiss till lungröntgen. Tog man blodprov som crp?
/Maria
#14. Ja de tog prover o allt såg bra ut. Ingen feber heller. Men fortsatte jobba trots att hostan började. Så nu har det väl slagit tillbaka mot mig.
…………………………………..
#15 Då får vi hoppas att det ger sig.
/Maria