Godmorgon fredag 1 november
Godmorgon på er. Idag har vi hela 7 grader ute.
Hoppas ni alla får en fin fredag så här den första dagen i november.
/Maria
God morgon. Fyra plusgrader här. En rätt stor skillnad mot senaste dagarnas minusgrader. Idag ska jag vila upp mig inför morgondagen, för då kommer barnbarnen hit och stannar till på söndag. Det är jättekul när de kommer, men jag brukar bli ganska trött efteråt.
God morgon. Här är det -2 och jag jobbar för andra gången detta år, jättetidigt 😴
Men då börjar min semestervecka redan kl 16 istället för 22. Tjohoo!👍
#2 Fina bilder. Jobbar du också inom järnvägen?
God morgon
Ikväll kommer min pappa ,hans särbo ,vår dotter och svärmor hit.Vi ska äta lite god mat och fira min födelsedag i efterskott.
Så idag ska dagen ägnas åt matlagning och fix.Vi har fortfarande bara en spisplatta så att laga festmat till sju på en platta blir lite pyssel.Men det ska nog gå bra.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#3QASIK Ja jag är tågklarerare, eller stins som det hette förr🌞
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon (eller god förmiddag kanske passar bättre). Här är det 5 grader, men jag är frusen av mig så jag bunkrade på med vinterkläder. Morgonen har varit jobbig med treårstrots som har kommit smygande men som nu är ett faktum 🥺. Blev många djupa andetag. Ordnade upp sig dock och hon var glad när vi anlände till förskolan. Nu är det dags för mig att ta tag i ännu en dag av studier. Ha en bra fredag! 🍀
//Linda
Nu har jag fått tag på spislageren Han kommer ut idag.Förhoppningsvis med rätt delar.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Eftermidda! Väl hemma så var tvättstugan ledig, tjoff in med en tvätt, mixade bär som hamnade i torkugnen och jag hann även med en kort cykeltur. Kallt att cykla idag, var i alla fall smart o fick på mig vantar 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Tur att vi köpt mer godis för här har varit en massa små monster idag igen. Två gånger har det ringt på. Sista gången stod det sju små målade monster utanför. Så söta❤️
/Maria
God kväll! Nu är det verkligen november!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet