God morgon söndag 8 september
God morgon
Gårdagens skaldjursfest var trevlig. Har en massa disk att diska idag och en diskmaskin att tömma.
Så det är mina planer för dagen. Att ha fest innebär minst två dagars jobb en dag före och en dag efter.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon.
#0 Ja det är alltid jobb med att ha fest men det är kul😃
Idag kommer min hem hem från besök hos min bror och svägerska vid Göta Kanal. Han har hjälpt dem att måla, Förra gången han var där så blev jag sjuk så vi har haft tät telefonkontakt😉
/Maria
#1 Ja det är så kul när ungarna kommer hem och festar med oss.Igår var det bara en som saknades och det var Emil.Han har varit i Varberg och tillsammans med Varbergs fästning utbildat 700 skolungdomar i historia.
Mårning. Kommit hem efter min cykeltur, grå himmel men skönt väder att cykla i. Flugsvamparna lyser brandgula inne i skogen, hösten är här. Några lediga timmar sen iväg o jobba.
Ska rensa den gamla mobilen och fabriksåterställa den och sälja den i eftermiddag, Har lärt mig den nya rätt bra, inte så valhänt med inställningarna längre. Blir en bra söndag. ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#2 Spännande
#3 Lycka till med nya mobilen. Vi ser fram emot bilder😉
/Maria
Gomidda! På väg hem från Malmö efter en fantastiskt rolig helg. Intensivt och skoj. Trött och längtar hem. 3,5 timme kvar av tågresan.
#5 Tur att man kan roa sig med mobilen numera😉
/Maria
#6 Verkligen! Jag halvslumrar och lyssnar på ljudbok.
Äntligen kväll. 8/9 är en dag med så mkt blandade känslor. För 13 år sedan föddes vår första. Strax efter for hon vidare till nangiala. Så denna dag är så jobbig. Yngsta sonen blev sjuk igår kväll. Vaknade med över 40 i feber. Lyckades ta mig ut i skogen en timme för att leka med sigge. Behövde det.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#8 Så ledsamt.
/Maria
# Så ledsen man blir ! Styrkekramar !! 😀❤️🌺
HH 🙂
#8 Beklagar
#8. Beklagar så mycket flocken!🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!