Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 729 ggr
Maria
7/21/19, 5:48 AM

Godmorgon söndag 21 juli

Godmorgon på er.

Här är dystert ute och har regnat hela natten känns det som. Det är i alla fall 17 grader ute.

Konstigt att man inte kan sova längre på morgonen när man är ledig.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
7/21/19, 6:17 AM
#1

Mårning. Det har regnat här oxå, just nu uppehåll men jämngrå himmel så det lär nog skura lite på morgonen oxå. Lite kaffe o netflix och när molnen jagat vidare så ska jag ut o cykla. Inga måsten idag heller men lite tvätt o städ ser jag behövs. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
7/21/19, 7:01 AM
#2

God morgon

Lite sämre väder idag.

Min dotter Hanna kommer ut på eftermiddagen. Hon vill ha hjälp med att laga en tröja och sen tänkte jag att vi skulle grilla.

Ha en skön söndag.☀️

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/21/19, 7:31 AM
#3

Godmorgon  🙂 

Vaknade utav att ett barn skrek i högan sky utanför fönstret ( har det öppet )  till o med katterna hoppade upp på fönsterbrädan och tittade ut och funderade vad som stod på. Klockan va då bara 06.17 , , 🤪  Alltså hallå , , tänkte jag , där står en liten kille och bara vrålar och grinar medans föräldern står vid parkeringen och ropar på barnet . . 🤔  

Jaja, , till slut lugnade sig barnet . 

Idag blir det jobb i några timmar. 

Ha en mysig Söndag allihopa! 🙂🌺

HH 🙂

[Andeljus]
7/21/19, 9:05 AM
#4

God Morgon !

Ännu inte så varmt och idag ska det bjudas lite regn så jag hoppas det inte blir för varmt för om en stund åker jag och hämtar en liten kattunge ❤️ men det är en kort sträcka på 20 minuter så ingen lång resa för honom.

Det är alltid lika spännande när man sammanför katter och hittills har det aldrig vart några problem mer än lite fräsa och morra som hör till och jag hoppas det går lika bra nu som det gjort i alla år.Ska bli så fantastiskt roligt med en liten igen och han är så himla go och fin 😍

Önskar er en fin Söndag 🌺

Maria
7/21/19, 9:10 AM
#5

#3 Lille hjärtat. Förmodligen har han/hon blivit väckt tidigt och så stressa iväg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Åsa S
7/21/19, 10:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Gomorron idag blir det bara att ta det lugnt det ska bli dåligt väder och igår var en jobbig dag vi reste hem från Riga och mellanlandade i lägenheten men packade snabbt iordning allt och åkte till sommarstugan så mycket resande blev det igår men vi hade 2 bra dagar i Riga då vi gick jättemycket och såg stora delar av Riga ett av det mest intressanta var KGB huset som numera är museum, vi gick en guidad tur genom förhörsrum, fängelseceller, avrättningsrum mm

Annons:
aggeelin
7/21/19, 12:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Hemma igen! Katterna är glada att se oss.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
7/21/19, 12:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Hemma igen! Katterna är glada att se oss.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/21/19, 2:38 PM
#9

#8 Ah. Ordningen återställd😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
7/21/19, 9:58 PM
#10

#4. Så roligt med en liten kattunge. Vad skall den heta och hur många har du nu?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Andeljus]
7/22/19, 4:03 PM
#11

#10 Ja det är helmysigt och full fart nu 😃är så förvånad över mina andra tre som tar det så varligt och fint med honom  dom är hur fina som helst mot honom ❤️och nu utforskar han precis allt så det är en liten tuffing det märks det 😎

Han har redan tagit mig till sig och är så himla go så det här verkar gå hur bra som helst både med mig och dom andra katterna  ❤️ 🐱

Maria
7/22/19, 4:27 PM
#12

Åh så roligt.🙂 Längesedan vi hade kattunge.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Andeljus]
7/23/19, 1:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#13

#12 Det var längesedan här också, 8 år sen Noah och Eliah kom men det känns som igår fast åren har gått så fort och hittills har det på 30 år blivit 13 egna katter(Walter inräknad) samt dom två som fanns i familjen under uppväxten. Man får aldrig nog av djur och vill ha dom vid sin sida hela livet ❤️

Trodde det skulle ta nån vecka eller två innan han bodde in sig men icke han beter sig som om han alltid skulle ha bott här 😂❤️😂

Fullt ös sen pang bom somnar han som alla barn gör 🐱 hittade honom så sömnig efter lek i går eftermiddag på bordet,han kunde knappt hålla sig vaken fast han kämpade emot 😃 och första dagen fick jag bara med halva katten på bild för han satt inte still en enda sekund och lät sig fotograferas  men nu så har jag lyckats få med hela Walter men jag får vara snabb annars får jag bara med svansen på bild  😂

Det är så fantastiskt  roligt och det går så bra med dom andra som riktigt tar hand om sin nya familjemedlem , dom är helt underbara våra djur 😍

Annons:
Maria
7/23/19, 6:00 AM
#14

#13 Så fin❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
7/23/19, 10:47 PM
#15

#13. Vilken liten sötis!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: