Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 374 ggr
Maria
2019-04-22 07:19

Godmorgon annandag påsk 22 april

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med redan 9 grader.

Vad har ni för planer idag?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-04-22 07:49
#1

Mårning. Strax dax för min promenad, sen i em blir det jobb och vinka tåg, vilket är helt ok då jag varit ledig sen i torsdags. Jag fick fixat bort all veden igår till en vänlig själ som kom o hämtade 2 lass, jag packade de sista lådorna igår kväll så personen kommer idag o hämtar resten. Nöjd att det problemet är löst, annars hade jag fått åka till tippen - många vändor - o kasta den. Vindstilla, blå himmel och solsken ute. Blir en bra dag 😎☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-04-22 08:38
#2

God morgon

Vädret är ännu lite tveksamt men jag har hopp om ännu en solig och varm dag.☀️

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-04-22 09:09
#3

Morrn!

Inga planer alls. Jag har igen blivit förkyld med jätteont i halsen. Så det blir en lugn dag ute i en stol. Maken arbetar idag. Just nu 11 grader och himlen ser blå och fin ut.

Soligajag1
2019-04-22 09:40
#4

Godmorgon 🙂 

Tiden h ar runnit iväg,  solen skiner , 11 + nu, blir en dag i solen ☀️ idag , med!! 

Njuter och njuter , Lyssnar på en bok -bokus.se / appen. Toppen !   

Lånade denna på Biblan / lämnade tillbaka den och nu lyssnar jag, en underbar uppläsare , man - Niklas Falk heter han, är "inne" i boken när han läser!! 👍

Ha en mysig dag , alla!! 🙂🌺

#1 Grattis att du fick hjälp med veden! 🙂

#2 Det blir en underbart solig ☀️ här , i alla fall , nu är det 13 grader o sen blir det 17-20. 👍

#3 Jobbigt o bli förkyld i denna värme , krya på dig och vila , ta det lugnt i solen! ☀️ ( jag fick samma order av min syster , eftersom jag älskar solen ☀️😉) 

HH 🙂

Maria
2019-04-22 09:50
#5

#4 Jag känner Niklas sedan många år. Kappseglade med honom bland annat som tonåring😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-04-22 09:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon! Å så skönt med lediga påskdagar! Vi äter frukost i uterummet och njuter för fullt. Jag ska hålla på i trädgården idag och yoga på eftermiddagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
2019-04-22 10:16
#7

#4 Åhh, , va skoj Maria . 🙂😉 

Vilken underbar röst han har !  Vilken inlevelse han har , , om det är någon person i boken som mår dåligt , , så har han en annan röst, , åhhh . . njuter som bara den!  

Ska se om jag kan hitta någon fler bok som han har läst .🙂

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: