Godmorgon onsdag 2 januari
Godmorgon på er.
Hoppas ni får en bra dag🙂
/Maria
Godmorgon! Stormen därute har lugnat ner sig som tur är. Idag ska jag fortsätta att rätta rapporter. Jag hoppas att vara i stort sett färdig imorgon.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Här kommer kastbyar fortfarande(Norrköping) inatt stormade det ordentligt!Idag ska jag bara posta ett gratulationskort till en liten flicka som fyller 3år. Lilla barnbarnet! Mvh/WL🌺
God morgon
Efter en mycket blåsig natt kommer det rejäla byar.
Igår var det snorhalt ute. Nu har det kommit ett tunt snölager som döljer isen så det är livsfarligt att gå ute. Hunden fick en rastning i skogen.
Vi ska in till stan och besiktiga om bilen så jag hoppas att det inte är lika halt ute på stora vägen.
Stolt ägare till tre La permer
En galet blåsig natt var det och när blåsten avtagit något så tog jag mig ut på en promenad som var mycket solig och uppfriskande😃Jullovet lider mot sitt slut för vår del så imorgon är det jobb som gäller för både mannen och mig. Blir bra att jobba i lugn och ro tors+fre och sen ta helg innan det brakar igång på riktigt på jobbet nästa vecka!
/Christina
Bilen gick igenom besiktningen och nu är
nästa besiktning senast den 2020 02 29 😃
I dag har varit en tung och ledsam dag.😢
Vi har varit hos veterinären och tagit bort vår gamle Moritz. Han tacklade hastigt av de sista tre dagarna och vi bestämde oss i går kväll.
En mer egensinnad och älskad katt lär vara svårt att hitta. Så besvärlig han har varit i hela sitt liv, busig, tjurig, fjäskig om vartannat men jag älskade verkligen den här galningen.
Han kommer att vara mycket saknad.❤️
/Maria
#6 Så ledsamt Maria. 💔
#6 💔
#6 Åhh , så ledsen jag blir ! Din fina Moritz 😻 Beklagar verkligen !😢 En styrkekram 🥰🥰🌺❤️
HH 🙂
#6. Så ledsamt, beklagar er förlust!🤗😕
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6 Åh Maria. Så tungt. Jag vet precis var du går igenom nu.
Åh, tänker på dig Maria!
. Dessa dagar av avsked som gör så ont. Minnenas album blir tjockare för varje år! Tänker på dig…Mvh/WL🤗❤️
#6 Beklagar ❤️
/Christina
Tack alla.
Det har varit tomt att laga mat idag. I 17 år har jag alltid haft en hjälpreda. En som vill smaka på allt och som hela tiden har suttit i vägen😉
/Maria
Å så tomt i allt du gör- Kram till dig!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack.
/Maria
Maria, vad sorgligt med Moritz. 💔 Beklagar verkligen. Kram.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Moritz är där på andra sidan regnbågsbron- fast du inte honom här finner, ligger han där i solen och spinner-. Mvh/WL🌺(Dikten finns på google, heter Regnbågsbron)