Gå på bio
Hur ofta går du/ni på bio?
Stolt ägare till tre La permer
Några gånger om året. Var faktiskt på bio idag och såg fantastiska vidunder 2 i 3d i vår helt nya biograf
Snäppet under en gång/år
l'm back
#1 Var den bra? Fick just två biobiljetter.
Jag brukar gå ca. 5 - 8 ggr per år.
Jag har slutat att gå på bio.Senast och förmodligen den sista var december 2002.
Stolt ägare till tre La permer
#3 Ja den var bra :) rekommenderar att man ser den i 3d
Älskar 3D så det blir det absolut. 🙂
Oj, mycket sällan. Var nog ca 10 år senast…
Aldrig. Avskyr höga ljud och att vara instängd med andra. Klarar sällan se en hel film i sträck heller utan tar ofta flera pauser. Finner det mycket härligare att se film hemma i min egen soffa 😄
#8 Jag måste ha öronproppar i och försöker gå på bio mitt på dagen. Sätt i en salong med 150 platser och vi var endast 10 personer där.
Har inte varit på bio på över 30 år.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Senast jag var på bio så såg jag Titanic. Tror det var 1998.
#9 det skulle kanske till och med jag kunna tänka mig om det verkligen var en film jag ville se 😇
Det är alldeles för sällan. Kanske en gång om året.
Vissa filmer är ju såå bra på bio. "Berättelsen om Pi" blir ganska annorlunda mot att se på TV t.ex.
/Maria
Bio blir det kanske 2-3 gånger per år. Det är väldigt högt ljud oftast men samtidigt så blir upplevelsen helt annorlunda på bio än tv. Bio- då är jag mer inkapslad i filmen liksom och tänket stänger av - man bara är.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
För mig är bio ganska omtumlande med tanke på min hjärnskada. Jag minns första och enda gången jag såg med 3D glasögon (heter det så?) Det tog flera timmar innan jag var normal igen😃
Även när jag varit på en "vanlig" bio så påverkar det mig länge. Jag har jättesvårt att gå till bilen trots att vi parkerar nära men ändå vill jag inte missa upplevelsen. 😉
/Maria
Väldigt sällan. Går sällan något som verkar intressant att se
Rätt dyrt med nuförtiden.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En gång per år, om ens det. Vi har bioduk hemma och bra ljudsystem, så film upplevs allra bäst hemma, tycker jag/vi 🙂
/Christina
Ca 2 gånger om året. :)
Säkert 4-5 år sedan
Tror att det var en James Bond-film 1999….
2008 var jag på bio senast. Såg någon Arn-film.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."