Godmorgon onsdag 3 okt
God morgon
Mulet och fem plus grader.
Idag funderar jag på att städa undan lite påverandan.Vi får väl se hur det blir med det.
Stolt ägare till tre La permer
Mårning. Varit hos verkstan o hämtat nya torkarblad till bilen till det nätta priset av 683 kr.. Inte biligt att se bra ut 😃 (genom regnvåt ruta). En slö morgon innan det är dags att jobba kl 11. här är solsken och blå himmel, vädret växlar enormt från dag till dag. igår höstrusk, idag otroligt fint höstväder.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
Växlande solighet och 8 grader, det blir nog bra!
Idag hoppas jag på en stillsam och tråkig dag, för de senaste har varit alldeles för innehållsrika för att jag ska orka med det!
Godmorgon på er från ett kallt Göteborg med bara 5 grader och grått ute.
/Maria
Godmorgon (förmiddag..?). Idag ser det ut att bli lite bättre väder än igår så vi hoppas att få se några hundförare träna hundar utanför fönstret idag. Igår var det för mycket dimma.
/Surpan
God förmiddag!
Solen tittat fram mellan molnen. Runt 6-7 grader. Perfekt väder för en långpromenad. Tänkte gå längs en av sjöarna idag. Det är en fin gångstig där och man har utsikt över vattnet hela vägen.
#2 683 kr för torkarblad. Vad är det för något särskilt med dom? Till min bil brukar vi (min man) köpa torkarblad på Biltema. Kollade på deras hemsida och dom dyraste kostar runt 100 kr. Vet inte vilka min man brukar köpa. Dom fungerar hur som helst alldeles utmärkt. Visst, man får byta ut dom emellanåt.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God eftermiddag.
Vilken cirkus det har varit här idag. 😃
Inatt så hörde jag högljudda jamande så jag skrev en lapp på altandörren till min man i morse att "öppna inte dörren det kan vara en katt i trädgården"
När jag själv vaknade så släppte jag ut katterna som vanligt och de nosade omkring som de brukar. Det har varit öppet sedan klockan 9 .
Nyss så hörde jag ett dovt ylande och när jag kommer ut så sitter våra två och en annan liten katt och tittar på varandra. Jag känner igen katten som bor här någonstans i området. Katten var hungrig så den åt upp en hel skål på nolltid sedan jag tagit in mina två.
Jag har nu öppnat grinden så att katten kommer ut från vår trädgård.
Hos oss så kan katter komma in takvägen då vi har platta tak och många har trädgårdar som inte har så höga staket och med träd så att det är lätt att komma upp på taket.
Hos oss däremot så kan man ju lätt hoppa ner i vår trädgård från taket men sedan kommer man inte ut😉
Ungefär som texten i Hotel California "You can check out any time you like, but you can never leave"
/Maria
Go sen eftermiddag ! Har vart helt däckad av migrän idag , 😖 Äntligen mår jag bättre efter tabletter o sömn. Vilar dock , 12 + ute. Solen skiner ! 😀
HH 🙂
#8 Jobbigt. Hoppas du kryar på dig.
/Maria
#8 Tack Maria , Vilka kissar du har + att dem kommer in från tak o så , lustigt! Mina är inte så glada 😾när matte inte orkar mer än att vila , 😴😴😻😻men men , det går över. Kram 🌺
HH 🙂