Godmorgon fredag 17 augusti
Godmorgon från ett Göteborg med hela 18 grader🙂 Det gillar jag.
Hoppas ni får en härlig fredag.
/Maria

God morgon
Lite sliten efter en natt på golvet inne hos katterna.Ingen kattfödsel tyvärr så det är väl bara att rikta in sig på minst en natt till inne hos katterna.
Nåväl
Mannen får nog åka själv till Solna och skriva avtal idag.Jag har pratat med grannen och hon ställer upp som kattmorska om det skulle behövas men jag vet inte om jag vill åka iväg trots allt.
Det tar ju minst tre timmar om allt flyter på vid avtalskrivningen och resorna fram och tillbaka.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#1 Spännande är det i alla fall, Hoppas du kan sova en stund idag istället.
/Maria
Godmorgon! Här är också 18 grader. Skönt! Lite normal tid för årstiden för mig glad. Tacksam för regn om nätterna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn!
En härlig hundpromenad avklarad i hela 21 grader! Enligt SMHI så ska det bli riktigt varmt idag med 28 grader. Underbart! Jag fortsätter med min vedstapling och tänkte bli klar med det idag. Sedan får man väl fundera på gräsklippning…
Var det inte länge sedan Peter var här? Hoppas han har det okej.

God morgon!
Dagen idag fortsätter med städning med vilopauser.
I kväll äter vi på tonåringens favorithak, MAX och sedan samlas ett gäng för att spela kubb… eller tärning om åskan hinner fram!
God middag!
Timmarna på jobbet kändes långa idag med ihärdig axel-nacke och huvudvärk. Så himla tröttsamt. Skönt med helg nu.
Önskar alla en fin fredag!
#1 Så otroligt spännande med kattungar på gång. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
+28 här. Stora sonen fyller 11 år idag. Farmor och farfar har precis varit här för fika. Snart kommer min bästa kompis med familj och stannar till söndag. En helg ute vid stugan.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Det blev en stressig dag. Vi
hade en bokad tid hos mäklaren 14.45 klockan
12.15 ringer mäklaren och säger att han har ett bud på 20 tusen mer plus att den köparen vill ha lägenheten inom två veckor och han tar den ostädad eftersom att han ska blåsa ut den.
Den andra köparen villa ha tillträde i mitten på november.
Men nu är det klart och så snart Kråkan har kläckt åker vi upp till lägenheten och hämtar det vi ska ha.Resten av möblerna och skräpet tar nya ägaren hand om då han ändå ska hyra konteiner.
#4. Jo, har tänkt på det också. Hoppas att han är ok.
#8. Vad skönt att det fixade sig så snabbt och lite mera pengar är ju aldrig fel.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

#9 Ja det är så skönt att lägenheten är såld. Nu börjar min svägerska att tjata om att hennes man som min svärmor för övrigt tycker väldigt illa om tjata om att han ska ta hand om pengarna och placera dem på sitt konto för att sen få dem att öka i värde. Min svägerska och svärmor är osams sen många år tillbaka och har öht ingen kontakt. All kontakt går via oss .Det är bara de senaste veckorna som de visat intresse när försäljning av lägenheten kom på tal.
#10 Så jobbigt när man börjar gräla om pengar inom släkten. Skönt att det gick bra med flytt och försäljning i alla fall.

#11 Svägerskan och hennes man har varit helt osynliga när vi fixat med flytt och fix med lägenheten.Men nu när det kommer in pengar dyker de upp.Min man har inte kunnat sova i natt för att han mår så dåligt av det här.