Godmorgon söndag 20 maj
Godmorgon på er.
Lille älsklingen vaknade prick 05 som han brukar glad som en liten lärka så nu sitter vi här i köket och har det mysigt.
Hoppas ni får en fin söndag.
/Maria

God morgon!
Bara elva grader men solsken!
Idag blir en trött dag. Vaknade 03:30 och kunde inte somna om… 😕 Tur att datorn funkar även om nätterna! 😉
God morgon
Har ett litet I-landsproblem.Igår hittade jag et väldigt häftig tyg i grönt och guld.
Skulle blå så snygg som burskynke.
Så det vill jag ju sy idag. Sen senare på kvällen igår fick jag en beställning på två burskynken men hon ville inte ha dem förens i slutet på nästa månad.
Det gröna syr jag bara för att jag är sy-sugen och förhoppningsvis dyker det upp någon som vill köpa det. De andra är ju redan beställda så dem borde jag ju sy först så att det är gjort.
Nåväl. Jag hinner väl med alla tre om jag bara sätter fart.
Men solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Morrn! Vilken skillnad mot igår. Idag var det riktigt varmt i solen men igår så värmde inte solen alls lika mycket. Blir en fin dag. Efter en natt/morgon som varit nere på endast 1 grad så är det nu uppe i dryga 17 grader. Underbart!
Blev sjuk i fredags. Under natten var febern uppe i 39.4. Igår var jag iväg hela dagen med 38 graders feber. Först agrias hundpromenad sen ute på kvällen med väninna. Vi åt bara mat o skrattade. I natt har jag sovit knappt 4 timmar pga frossa o jävulskt ont i kroppen. Idag blir det vila.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Mårning. Låste dörren kl 06 och gick en rejäl runda på 2 timmar. Bara 7 grader när jag gick hemifrån men underbart att gå när luften är lite kylig så tidigt. Helt vindstilla. Lite moln på himlen men det blir en fin dag. ska lata mig en stund på verandan innan det är dags att starta dagen.
#4 - trist att vara sjuk, hoppas du repar dig fort
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon. Ser ut att bli en fin dag, 15 grader redan. 🙂
#0 Så roligt att läsa om ditt pyssel med lilla barnbarnet, Maria!
#6 Ja tänk att jag skulle bli så "fånig"😃
/Maria
#7 Det är ju bara så rart! ❤️ Minns t ex när du skrev att du och din man gick in i leksaksaffären och ville köpa en leksak till barnbarnet.
"Hur gammalt är barnet?"
"10 timmar".
😃
#8 Haha, kommer du ihåg det?😃
/Maria