Godmorgon söndag 29 april
Godmorgon på er.
Jag har en liten sötnos på 9 månader som leker på golvet och nyss har ätit gröt❤️
/Maria
Så mysigt Maria. Ska köra äldsta sonen till Kalmar idag. Bjuden på bowling kalas i 2 timmar. Under tiden blir det bla plantagen för mig.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Mulet och 9 grader. Det har regnat i natt. Alldeles vindstilla vilket jag tycker om. Fåglarna kvittrar för fullt. Fågelkvitter är ett av mina absoluta favoritljud.
Önskar alla en fin söndag.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Mårning. Kallstart i Munkedal med bara 3 grader men nu börjar moder sol göra sitt jobb och graderna stiger. Snart dags för promenad.
Igår släppte jag loss nördigheten fullständigt och köpte mig en sportklocka. Helt onödig pryl men jag är helt begeistrad av den. Statistik och siffror är tydligen det som får mig att gå igång på träning än mer.. 🙂
Så nu har jag plåstrat om hälen, fick såklart skavsår av nya skorna igår, så idag blir det ett annat, lite mer ingånget, par skor på promenaden.
Önskar alla en riktigt skön söndag såklart
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
Elva grader och mulet. Enda planen för idag är att få tag på en jourtandläkare, har tuggat av en bit tand och fyllning! Jisses vad handikappad man blir! 😕
Ute vid sommarstugan lite grått och kallt nu på morgonen men uppehåll och fåglarna kvittrar och det känns som vår ändå. Ska till kyrkan vid kl 11 annars blir det trädgårdsarbete idag, gjorde en hel del igår men är mycket kvar än.

God morgon
Har just tagit tag i en surdeg som legat över mig länge. En kattuppfödare lånade ett burskynke av mig i slutet på december och jag har fortfarande inte fått tillbaka det. Nu har jag stött på dem igen och hoppas att jag får tillbaka det omgående. Det är så trist när man är snäll och ställer upp och lånar ut saker så skiter folk bara att lämna tillbaka dem.
Jag gillar inte att behå tjata på vuxet folk.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon! När kommer våren!? Önskar alla en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu sover den lille sin första middag för dagen.🙂
/Maria
God förmiddag! Solen skiner och det är vår i luften.
#4 Hoppas det löser sig med tanden. trist när sånt händer.
#8 Hur många lurar sover den lille på en dag? Sover han hela nätter eller vaknar han på natten och vill äta?
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God middag 🙂
Här är mulet, men rätt ljust, inga svarta moln, 14 grader. Idag kommer frugan hem efter en semestervecka vid medelhavet, så nu gör vi fint hemma 😃
#12 Så där gör jag också. Har ett antal hyacinter som blommar där ute nu. Även de små påsklijorna, tazetter tror jag de heter.

#12 Så har vi också gjort.

Idag kom de med burskynket och bad 1000 gånger om ursäkt.

#17 ❤️
#17 Så söt liten gosse! Förstår att det är roligt att följa hans framsteg. 🙂