Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 381 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 4 mars

Godmorgon på er denna Vasaloppssöndag🙂

Det är nog bland det enda sportaktiga jag brukar kolla på, eller rättare sagt så brukar TV:n stå på och jag tittar lite då och då.

Vi har mulet och minus tre grader hos oss men det verkar inte som det blåser något allas.

/Maria

JMW
0

Morrn! -14 just nu men det har varit nere på -19. Brrr…

worst
0

God morgon!

Solen skiner in på en dammig dator och utanför fönstret så droppar det takdropp, minus två grader…
Idag ska jag hålla på att phåna mej med Snapchat, sååååå roligt, för min kompis har just precis skaffat den appen, det måste ju uppmuntras!   😃

Maria
1

Jag har ätit risgrynspudding till frukost😉 Den blev över  igår då vi hade det som efterrätt.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Här snöar det. Utifrån prognosen ser det ut att bli snö än en massa dagar men det är bara början på mars så inget konstigt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Jag orkade inte upp till vasaloppsstarten, men jag tittade lite senare, framför allt på finalen, attans att det var en norrbagge som tog herrloppet igen, men en svensk tjej vann damloppet 😃

Här är mulet och 1 plusgrad just nu, vadan detta, är det slut på kylan nu måntro? Jag har mekat ihop ett par trasiga modellbilar. Den ena, en grå bullmerca, blev fina, men den vita Volvo PVn lyckades jag inget vidare med, den får nog bli reservdelsbil framöver.

Fransu
0

God eftermiddag.

Sitter i morgonrock och huttrar och känner mig lite risig. Ont i huvudet, kroppen och halsen. Kan inte bli sjuk nu. Har så mycket jag måste få iväg för leverans på jobbet imorgon.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."