Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 1624 ggr
[mommo 12]
3

Varför valde du ditt användarnamn?

Varför valde du ditt användarnamn? Skriv gärna om det är ditt namn eller varför du valde eventuell siffra efter namn osv.

*~HamsterHamster~*
2

jag upptäckte något ytterst intressant på hamster iFokus, jag ville väldigt gärna yttra min åsikt om den saken, så jag registrerade mig och det första jag kom på var Hamster… så jag tog hamster två gånger och eftersom jag älskar * och~ la jag till dessa tecken  (*.~) twinkle smiley XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[mommo 12]
3

Jag valde mommo För att jag heter Moa, men jag gillar inte mitt namn på andra ställen än hemma. Jag kan inte tänka mig att någon som inte känner mig kallar mig Moa och något sådant. 12:an var för att bara "mommo" var upptaget så jag ville ha tolv efter. Det finns några andledningar. 1. 1 och 2 sitter nära varandra. 2. Jag hade läst någon bok tror jag. Jag minns inte vilken, men det var tolv med i den. Jag tror det kanske var Hungerspelen. Vet ej 3. för att jag gillar siffran 12 4. det finns massa fler anledningar. :)

[AnimalLover1]
2

Heter AnimalLover1 för att jag verkligen är en animallover, alltså djurälskare, och AnimalLover var upptaget så jag tog 1 också, djurälskaren nummer 1 liksom ;)

[mommo 12]
1

Smart!

stina63
1

Mitt smeknamn

[peter54]
2

Mitt namn och året jag föddes, inte konstigare än så. Jag har aldrig varit särskilt hemlig av mig så jag kör med mitt namn rakt av.

Maria
3

Jag hette ju Bumbleboo i flera år men killarna bakom iFokus vill gärna att sajtvärdar har ett mer personligt namn så nu heter jag vad jag är döpt till😉 Fast Maria känns ju inte särskilt personligt med tanke på hur många som heter det…😃

/Maria

Fridaaaa
2

Ville ha ett namn som jag inte skulle direkt tröttna på så blev enkelt: för&efternamn (fast kunde inte ha Å,Ä eller Ö, så blev ett A istället för Å).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
1

Jag skrev Cristine som är mitt namn och de var ledigt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Angelfish
2

För länge sedan på forntiden när internet var nytt och skinande, så behövde jag ett användarnamn på nån sajt som förmodligen inte finns längre,  och eftersom jag inte ville använda mitt namn då på grund av olika orsaker, och eftersom jag gillade en gammal brittisk tv-serie som heter The Professionals, så valde jag Angelfish och det har sen följt med genom åren. 

Fast skulle jag skaffa ett nytt användarnamn nu skulle det nog bli mitt namn.

[tk1971]
1

Mja… det är nog rätt uppenbart varför.

UtanStrumpor
7

Jag hete LucyInThesky innan men blev så trött på internet så tog en paus ett tag. =) Så dök jag upp igen och ja, jag gillar inte strumpor.. Klastrofobiskt att ha fötterna i strumpor =)

[mommo 12]
1

Utan strumpor :) smart tänk du har UtanStrumpor :)

[rumelle]
1

Jag slog ihop namnen på mina två marsvin Ruby och Caramelle till Rumelle och tyckte att det lät bra. :)

Intehärutandär
1

Tror jag svarat på detta härinne?

Har kallats Snövit så länge jag kan minnas. Speciellt som vuxen, då jag körde med svart hår på vintrarna. 79 - ja det är ett ypperligt år att vara född.

Tarotstollan
3

Valde Tarotstollan för det var tarot som gjorde att jag ville bli medlem på iFokus och stollan för jag är stollig och köper nya hela tiden! Ett perfekt namn som jag bestämde flera månader innan jag ens blev medlem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

KaiPon
2

Och in kommer fangirlen. *fanfar*

Gapskrattar

KaiPon kom till för en del år sedan, och nu använder jag det typ överallt. Har kompisar som inte ens vet om att jag heter i verkligheten utan kallar mig KaiPon.

Detta fina namn kom till av att jag slog ihop två av mina favorit visual kei artister, nämligen Kai från the GazettE och Hiroto från Alice Nine, då Hiroto's smeknamn är just Pon. ❤️

Varför jag valde just dom två är för att det var dom två jag fangirlade mest vid det tillfället, och fortfarande dom jag fangirlar som mest. 😍

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Mirinda
2

Mirinda är ett fantasinamn jag använde i barndomens lekar.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

flisan708
1

Flisan blev det för att man kan utläsa mitt smeknamn Lisa i namnet.

tlover
0

För jag älskar te, dvs jag är en tea lover = tlover

l'm back

Tant Grön
0

Tant Grön för att odling är min hobby. Blev först medlem i trädgård i fokus.

[mommo 12]
1

Jag trodde du var fan till tant grön och tant krinolin och dom :-)

[peter54]
4

Krinolin? Gredelin ska det nog vara 🙂 Tant Grön, tant Brun, tant Gredelin och farbror Blå.

Krinolin är en sådan underkjol med ställning som fina damer bar på 1700-talet.

[mommo 12]
1

Oj, hoppsan, jag skrev fel :)

[Sisa]
1

Alla mina vänner kallar mej Sisa…och Ni är ju mina vänner härinne.

Farwuq
2

Farwuq var den snälle gröne draken i sagorna, som jag berättade för min dotter då hon var liten. 

(För några decennier sedan)

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Dioramabyggare
0

Jag valde mitt alias efter en av mina favorithobbyer, och jag hittade hit via modellbygge.ifokus (då visste jag inte att det alias en väljer syns i alla "i fokus-grupper").

MonicaLagerquist
0

För att jag heter det :

Stolt ägare till tre La permer

Fransu
1

Fr är första bokstäverna i mitt efternamn, An är första bokstäverna i mitt tilltalsnamn och Su är första bokstäverna i mitt mellannamn. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
1

Jag valde mitt nick namn , soligajag1 , för jag älskar Solen och det får mig att känns glädje! 😀🌞

HH 🙂

Maria
2

En gammal tråd med många som har lämnat men det är ändå alltid lika kul att läsa om användarnamn,

/Maria

Soligajag1
0

#31 Håller med Maria , kul att läsa allas olika inslag Om det , 😀

HH 🙂