Godmorgon fredag 8 december
Godmorgon på er.
Jag ska strax ge mig iväg till jobbet. Hoppas ni får en bra fredag🙂
/Maria
God morgon 🙂
Här blåser hård västan och det viner i träden, ingen ände på novembervädret verkar det, trots att november är slut för länge sen. Jag ska iväg till dialys nu. Have a nice day 😃
Sitter här och ugglar!😉 Borde gå och lägga mig men jag skall som oftast bara…..
Just nu + 3,1 och uppehåll, däremot blåser det fortfarande kraftigt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Morgon!
Sovit uselt inatt, kanske 2-3 timmar. Jobbig foglossning, och sedan vid 1 inatt när jag varit på toa så satte bebis igång med värsta gymnastiken haha! Mysigt men inte när man ska sova hihi. Aja är fredag idag och ledig så får ta det lugnt :) Sambon har åkt till arbetsträningen, så vaknade av hans klocka tjugo i sju imorse.
Måste med visa vår nyaste familjemedlem! Han kom i söndags. Dragon blev själv för några veckor sedan och han behövde en kompis, så denna plutt fick flytta in :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Morrn! Så härligt med fredag! Här är just nu 4 grader och inte lika blåsigt som det var igår. Nu en sväng för att jobba lite sen hem och försöka få klart med all adventsbelysning.
#3 Så söt han är!
#3 Vilken sötnos.
/Maria

God morgon!
#3 Så bedårande söt!
Jag reagerade på att dagens DN hade en stor annons från NK. Där försöker de kränga ett diskret halsband för 328 000:- med matchande armband för 138 000:- och om man vill så kan man köpa en ring för 96 500:- !!!
Ja, ja, de rika lever sitt liv, eller kan man hoppas på tomten? 🤔
#4 #5 #6 tack! :D
#6 Oj haha! Lite väl mastigt pris :P Jag är sån som inte vill ha dyra smycken xD

#7 Nej vem vågar gå omkring med sådana summor på sej? Inte jag, och vad är det för fel på lite enkel strass? 😉
#8 Precis ;)
God middag! Äntligen fredag! 🙂
Uppehåll och 5 grader. Men vinden tar i så det knakar i huset.
#3 Jisses så söt! ❤️ Grattis till nya familjemedlemmen.
#6 När jag ser såna priser på saker så häpnar jag alltid lite. Så långt ifrån ens egen värld. När jag ibland har bläddrat i något ELLE-magasin så har jag sett kläder för så mycket pengar så jag håller på att sätta teet i vrångstrupen. 22 000:- för ett par brallor liksom… Och det finns dyrare kläder än så i dom där tidningarna. Helt galet i min värld.
Hoppas alla har en härlig fredag.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Jag kom precis på att ikväll är det premiär för "På spåret"
Det är årets bästa TV-program tycker jag🙂
/Maria
#11 Japp, nu kommer tiden på året när både frugan och jag slår oss ner vid samma program, det händer inte jätteofta annars.
Olika är vi. Jag tycker "På spåret" är så tråkigt. 😴
#13 Nejdå jättekul. Frugan och jag spelar tillsammans mot lagen i programmet och ofta vinner vi 🙂
Jag/vi tycker också det är kul men svårt. Ibland är vi riktigt duktiga i alla fall haha.
/Maria
#11 Jag tittade på det innan men inte sedan luuk tog över, inte så glad för han :P
#16 Jag började titta när Luuk tog över. Jag har aldrig klarat av Oldsberg😃
/Maria
Äntligen dags för På Spåret! Jag tycker programmet fick ett lyft när programledarna byttes. Jag tyckte i och för sig om Björn Hellberg. Men Oldsberg klarar jag mig bra utan.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#14 Jag har sett det lite en och annan gång. Har aldrig lyckats klura ut vart de är på väg. Tävlingar där jag inte har någon aning om svaren är faktiskt inte roliga.
#19 Nej kanske inte, men man kan ju se det för att lära sig det man inte har en aning om också, man måste ju inte tävla menar jag 🙂
Sedan är ju ledtrådarna som en rebus nästan så även om man inte geografiskt hänger med så får man andra tips; -)
/Maria
#20 #21 Ja ja ja. Okej, men jag tycker ändå det är ett tråkigt program. 😉
Vi är så tråkiga att vi gärna sätter på en film med sällskapsresan. Vi gillar alla de filmerna.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Det var svårt ikväll, Lissabon är varken jag eller frugan hemma på, men jag kom ihåg namnet på bron och vi tog Dakar direkt. Vi hamnade mitt emellan lagen i poäng 🙂
Så konstigt. Både jag och min man tog många frågor ikväll. Kände oss riktigt duktiga haha.
/Maria
För mig är det några deckare att titta på, innan kvällens höjdpunkt Maria Lang långfilmen " Tragedi på en lantkyrkogård" kommer kl. 22.00 i 7:an.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!