Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 676 ggr
aggeelin
0

Godmorgon måndag 4 dec

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mårning. Så har jag flyttat, kvar är nu att städa lägenheten jag lämnar. Bra hyresvärd som valde ny hyresgäst som kunde ta över 1 jan - så slipper jag dubbelhyra jan-feb 🙂. Tror det blir bra här i stugan jag får hyra, känns hemma redan. Har en gigantisk katt (norks skogskatt kanske) som patrullerar altanen, hoppar upp på räcket o sen upp på taket - bra spanställe antagligen. Ska försöka få ett kort av den nån dag. Stugan är totalrenoverad -15 och allt känns helt o fräscht. Granntomten ser ut som Beirut men gubben som grejar där släcker o går hem kl 20 på kvällarna. Stor tomt med allsköns bröte - lastbilar, båtar, bilar, byggmaterial, med mera men det är knäpptyst på nätterna - och det värdesätter jag enormt.🙂 I stugan finns fungerande vedkamin - men har ingen stubbe, ved eller yxa än, så det får bli mysbelysning med spissprit-lampa istället 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

#1 Men titta så fint🙂 Grattis till ditt nya hem.

/Maria

Tarotstollan
1

#1. Ser mysigt ut!

Solen har kommit upp och lyser vackert på frostklädd natur och just nu har vi - 4,9.🥶

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

worst
1

God morgon!

Strålande sol och frost i krispigt gräs, härligt!

#1 Ja, sova ostört är värt mycket! Grattis till stugan!

Ett ord på vägen?
"Att inse att man är okunnig är ett stort steg mot kunskap!"

JMW
0

#1 Vad mysigt!

Jag har kommit hem från dagens arbete. Strålande sol från blå himmel. Lite blåsigt kanske men ändå härligt.

Fransu
0

God middag! Fantastiskt väder här idag. Strålande sol och runt 1 grad. I morse var det fem minus så det var så vackert ute med frosten som inte hunnit smälta undan i skogen. Njöt lite extra av promenaden idag. Det ligger en tunn ishinna på sjön. Det lär vara borta redan imorgon eftersom mildare väder är på väg in.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fransu
3

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
0

Jag vilade mig i soffan och vaknade till av Hesa Fredrik😃

/Maria

aggeelin
1

Nu har jag adventspyntat på jobbet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#7 Vacker bild.

#9 Så fintGlad

/Maria

Fransu
0

#9 Godisskål på jobbet! Sånt gillar jag. 👍

flocken
3

Kännt mig risig idag. Men varit en fin dag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

citytjejen
1

Godkväll!

Idag har jobbat i vanligt ordning! Såg "supermånen" på väg till jobbet i morse, häftigt när månen ser så stor ut 🙂

Nu har vi precis gjort i ordning en pepparkaksdeg och utgick från favoritkokboken Prinsessornas kokbok från 1931. Dock adderade vi kanel och kardemumma för bästa resultat! I morgon eller på onsdag blir det dags att baka ut degen.

/Christina

[PeterTM]
4

God afton 🙂

Försökte fota månen, men det lir bara ett vitt hål i en svart vägg, den är för ljusstark helt enkelt, men när det drog förbi ett moln blev bilden rätt cool.

citytjejen
0

#14 Häftig bild! 👍

/Christina

Soligajag1
0

#14 Verkligen ett häftigt foto på denna fullmåne!

HH 🙂