Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 405 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 29 september

Hoppas ni får en härlig fredag.

Jag ska strax i väg och det regnar inte. Alltid något. Det är 12 grader ute,

/Maria

aggeelin
0

God morgon!
Här är det också kring 12 grader och inget regn. Det ser som sagt lovande ut.

Nu är vi tillbaka till "det vanliga" och frukosten intas nu alltid vid köksbordet igen. Uteperioden med frukost i uterummet tog slut tidigt i år. Nu när jag sitter vid köksbordet så kan jag också få tillgång till datorn till frukosten - det går då lite fortare att skriva här.

Önskar er alla en finfredag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Morrn! Samma här, 12 grader och mulet men inget regn.

flocken
0

Runt 15 grader. Ingen sol o skulle inte bli. Ska snart ta min dåliga rygg o gå ut och gå med 3 hundar. Önskar det fanns någon mirakel medicin så man blev frisk. Idag blir det att handla inför sonens födelsedag imorgon. Hela 5 år. Beställde tårta helt själv igår på konsum.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mooniq
0

Vaknade tidigt av att det krasade i väggen. Klarvaken! Jodå, krasande ljud i väggen eller om det var på utsidan under ytterpanelen. Satans jäkla möss, de ger mig snart hjärtinfarkt- jag tycker att detta är döäckligt. Men de hade gnagt i sig halva fodergiftbiten som jag satte ut under diskbänken under natten, så jag åkte iväg och köpte mer gift, delade i småbitar och strödde ner några i hålet där vattenrören kommer upp under diskbänken. -nu är det krig! 

Jag har sen varit till verkstan och bytt nyckelbatteri - fint är bilen ger info. Varit till återvinningen med papper, kartong och glas. Blev lite full i skratt då jag använder ättika som sköljmedel och med 14 flaskor så inser jag att det var ett tag sen jag var på återvinningen ☀️🙂

Rensat blommor på balkongen och slängt. Krukorna ska ner i förrådet, baden-baden likaså. 

Handlat, varit iväg och ätit lunch ute och nu slapp-stund i soffan. Sen ska jag jaga dammsugaren och städa toa. Skönt med långledig helg to - söndag så man kan göra lite saker i egen takt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
4

Så nu är jag hemma och det är helg på riktigt.

Jag hoppas det regnar eller helst haglar på de jäkla nazisterna som ska demonstrera i Göteborg imorgon😡

/Maria

flocken
0

Jobbar några timmar till. Sen börja fixa inför kalaset imorgon. 15 vuxna, 8 barn. Mulet men blir att grilla ikväll.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
1

#5 Jag håller med! En störtflod av regn ska det vara!!!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
1

#5 Håller med dig, ett riktigt kallt ösregn vore fint. Fanatism och extremism är alltid otäckt, av alla kulörer.