Godmorgon fredag 15 september
Godmorgon på er från ett Göteborg med lite solstrålar mellan molnen.
I går kväll så regnade det något ofantligt. Jag läste i tidningen att det varit översvämningar på Tjörn och det kan jag förstå.
/Maria
Stackars lille Lakritz.
Idag tillbringar han sin tid under vår säng eftersom de lägger om taket hos grannen denna gången. Det låter nästan lika mycket som när de var hos oss och han är så rädd😕
/Maria
Godmorgon! Ja usch för regn regn regn! Stackars Lakritz! Hoppas det blir bättre framåt dagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Just nu +20 o sol. Blev en promenad i t-shirt. Klippt gräs. Min del jag har till hundarna. Hoppas mannen handlar under dagen så jag kan städa bort det hundarna dragit in.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God aftonkvist 🙂
Här regnade det i morse, sol under dagen, men nu regnar det igen.
Vi har precis varit och handlat och i öster är det nästan svart på himlen medan solen skiner i väster. Det är ett väldigt vackert sken ute. Nästan trolskt.
Vi hör åskan så det känns som om det när som helst kommer att braka loss.
/Maria
Gokväll! En mycket arbetsam vecka blir nu helg även om jag kommer att jobba lite ändå. Dottern har varit här i 5 dagar och hjälpt mig.
Nu ska jag ta mig fredagskväll och bara koppla av.
Veckan har till största delen bestått av regn. Lite sol men mycket regn.
Tror de håller på och samla sig inför den stora militärövningen, Aurora, som går av stapeln nästa vecka. Vid två tillfällen har en helikopter flugit över oss på väldigt låg höjd. Jag kände vibrationerna i golvet. Elsa blir fullständigt skräckslagen. Hon sitter och skakar lång stund efter. Hoppas slippa sånt när de börjar.