Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 469 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 30 augusti

Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 14 grader.

Hoppas ni får en bra onsdag. Lillelördag kallades det förr och det kanske det gör nu med?

/Maria

[PeterTM]
0

God morgon 🙂

Här är lite dis, halvgrått, 15 grader. Märkligt med frost i måndags morse, +16 igår morse och 15 idag. Jag åker strax till dialys, hinner inte författa mer nu 😉

Tarotstollan
0

Här regnade det nyss och för tillfället + 15.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Godmorgon

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Ännu en solig morgon. Vi äter frukost och ser ut över havet. Jag kan inte längre skicka med bilder så du får tänka dig hur det ser ut :)

Maria
0

#4 Jag känner och ser hur det ser ut ;-)

/Maria

[Leifsdotra]
0

Godmorgon! Här är det soligt och varmt i luften efter en regnig natt.  Hoppas på en bra dag utan spänningshuvudvärk idag, den kom tillbaka som ett brev på posten när jag började jobba igen efter 5 veckors semester.

flocken
0

Pendlar mellan +25-27. Kvavt o disigt. Hoppas på regn snart så man kan andas. Hade tänkt gå ännu en långpromenad men är bara att glömma.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
0

Vilken dag! Här hos mig har vi runt 23 grader och bara lite vind. Helt underbart! Något regn vill jag inte ha men imorgon ska vi tydligen få en hel del enligt SMHI.

Maria
0

Sitter här hemma i regnet och känner mig så nöjd.

Jag har beställt en Fjällräven Kånken🙂

Min gamla ryggsäck börjar bli sliten.

/Maria

aggeelin
0

Vi sitter på balkongen och lyssnar på havet. Vi bor ca 30 meter från havet. Det har varit lite blåsigt den stund och några moln men nu är det sol igen.

Maria
1

#10 Nära havet vill jag bo…😉

/Maria

aggeelin
0

#11 ni får boka en resa till Parga nästa säsong :)

Maria
0

#12 Ja det är lockande.

/Maria