Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 604 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 16 juli

Godmorgon på er. Idag är det grått ute med ett lätt ren och "bara" 15 grader.

Vi var på grillkväll igår kväll och var hemma runt 00.30 cirka och vi kunde sitta ute hela tiden. Visserligen med filt om axlarna det sista men ändå….

/Maria

Mooniq
0

Mårning

I Munkedal är himlen grå men det regnar inte  - än. Jag väntar fortfarande på sommarvärmen. Det har varit fina dagar med solsken men lite kylig vind. Vädergudarna har lovat varmare till veckan så det ser jag fram emot. I em blir det extrapass på jobbet så nu är det en kopp te och surra runt i cyberrymden en stund. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
0

Gomorron 🙂

Likadant väder här , varmt men dimmigt , 17 grader .

Det blir en avkopplande Söndag med promenad .

HH 🙂

JMW
1

Morrn morrn! Här börjar det nuklarna upp. Det var soldis tidigare på morgonen men solen värmer bort mer och mer. Lite blåsigt men ändå inte så farligt, 20 grader just nu känns alldeles lagom.

Maria
1

Här är fortfarande bara 15 grader och nu regnar det ihärdigt😃

/Maria

aggeelin
2

Godmorgon! Ja sommaren är lite svår av sig i år

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Idag blir det kokt torsk till middag och katterna ska få svärdfisk😃

Vi brukar handla på Fiskbilen.se. när vi inte handlar färsk fisk. Ett norskt företag som säljer styckfrysta fina fiskar.

Vi kom på att vi inte gillar svärdfisk så katterna kommer säkert att bli glada😉

/Maria

Soligajag1
2

Verkligen en konstig sommar  i år !! 

Varmt som sjutton en dag medans nästa blir blåsig o regnig .

enligt min "app" på telefonen ska det bli toppen väder imorron , , men men, , litar inte på den så mycket mer ! 

Hade en mysig kväll med en kompis i Fredags , Vi satt på hennes balkong , inglasad o käkade pizza med en iskall Öl till 🙂 Varmt o gott va det!! 

HH 🙂

[PeterTM]
1

God eftermiddag 🙂

Här blåser det halv storm idag, men det är annars en rätt fin dag, växlande molnighet och runt 20 grader. jag var in här vid tiotiden, men blev bortkallad för att hålla katterna i schack medan frugan skulle färga håret på vår dotter, så jag hann inte skriva en enda bokstav 🙂

[PeterTM]
4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Testar videoklippet från Storforsen igen efter lite supporthjälp. Glöm inte att spela upp med högt ljud så att det känns 😃

Tarotstollan
2

Härligt! 🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
3

#9 Så mäktigt!

Maria
2

Jag håller med. Mäktigt är ett bra ord att beskriva. Vackert är det också.

/Maria

Soligajag1
1

Wow!! Otroligt häftigt att se och lyssna på , denna fors!! 

👍

HH 🙂