Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 536 ggr
Maria
0

Godmorgon torsdag 29 juni

Godmorgon på er.

Man blir helt förskräckt vad tiden går. Snart är det juli😮

/Maria

Maria
0

Igår var jag på Gudrun Sjöden och köpte en tunika och en kofta.

Jag har haft ett presentkort liggandes sedan början av året så det var bra att utnyttja det nu när sommarrean är på gång😉

Så mycket fina grejor de har i butiken. Jag blir alldeles salig trots att jag inte gillar att prova kläder och att jag egentligen har ett ganska litet intresse för kläder.

Jag jobbar ju i privatkläder så jag känner att jag ibland måste "hotta" upp mig. Skillnad var alla åren då man bytte om till arbetskläder.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det mulet och blåst så det visslar öm det! Snart ätt det juli men det känns idag som en annan årstid. Obehagligt fort går tiden just nu.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Här blåser också friskt.

Man märker det på katterna som får en slags oro i kroppen. De är inte ute alls i den utsträckningen de brukar vara.

/Maria

Maria
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på mina Gudrunfynd

/Maria

aggeelin
0

#1 ja det är roligt att shoppa ibland. Jag har en gång varit i en Gudrun-Sjödenbutik och där fanns det massor. Att hitta ett plast att trivas i är rikligt roligt!

aggeelin
1

Tomaterna växer så det knakar här så igår köpte jag en ny planta så vi har några tomater i september.

aggeelin
1

Flera plantor ät redan uppe i taket och ger tomater från tredje blomklasen redan!

Maria
0

Jösses vad det frodas hos dig Agge.

/Maria

aggeelin
0

#4 snyggt! Och skönt med bra fickor på tröjan!

aggeelin
0

#8 ja det växer fort - nästan för fort!

Maria
0

Ja jättebra.

Gudrun Sjöden har ju en del väldigt blommiga och mönstrade grejor men även lite mer neutrala kläder vilka jag gillar lite bättre.

/Maria

aggeelin
1

#11 det är bra med olika still och att det finns så mycket olika att välja på! Jag gillar färg - det ger mig energi!

Maria
0

Ja färg blir man glad av.🙂

Jag försöker frångå mitt gamla "tant brun och tant grön" som min man brukar kalla mig😃

/Maria

[PeterTM]
0

H'a men tiäänarre, hass e' de me' ne'?

God middag 🙂

Här är mulet idag, jag storrengör i terrarierummet, nya vattenskålar till samtliga, översyn av fuktboxar och nytt bottensubstrat. En del matning av slingersvansarna blir det också. Frugan klipper gräset och ungarna har städorder på sina rum och sedan dammsuga varsin våning.

#13 Har du handlat på "Gudruns Gardiner" Maria? 😃

Maria
1

#14 Haha, ja det har jag gjort😃

/Maria

aggeelin
0

Men vart tog den här dagen vägen?