Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 389 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 5 april

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

[PeterTM]
1

God morgon 🙂

Det ser ut att bli en fin dag idag också, men det blåser förvånansvärt kallt med tanke på att vinden är sydvästlig. Igår blåste det så att det var svårt att stå upprätt. Nu åker jag till dialysen 👍

Soligajag1
0

God Morgon 🙂 

Det blir nog en fin dag här med , nu 6 grader och det är lugnt o tyst , hör inte en "pippina" som brukar låta på morgonen.  

Sitter här en stund och sedan till jobbet. Fick ett sjuk vikariat på ett Dagis / laga mat , kul va det igår. Bakade bröd med . Får se om jag hinner det idag.  

Ha en fin dag allihopa! Kram 🙂

HH 🙂

aggeelin
0

Godmorgon! Sol här men det viftar i träd och buskar så det är nog motvind även idag :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Leifsdotra]
0

Godmorgon från ett blåsigt Gästrikland!

Jag är lite fundersam på träden i blåsten, vi hade ett som blåste omkull över stängslet i fårhagen i helgen, det är inte så kul. Hoppas det lugnar sig snart för det har varit blåsigt hela veckan häromkring.

Annars är det en bra dag, har möte i trevlig miljö i eftermiddag och sedan ska jag till frissan. Det ska bli skönt🙂

Sjuttan
0

God förmiddag. Här blåser det våldsamt och inatt stormade det så ljudligt att det var svårt att sova. Men natten till igår föddes två små vita lamm här på gården. Det får en nästan att glömma sorger o besvär, man går nästan med ett fånigt leende i nyllet p gr av ulltussarna. P fr av detta blir det absolut en bra dag! Aa

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Maria
0

#5 Åh vad roligt. Har du några foto?

/Maria

Sjuttan
0

Har försökt fota uunder ddagen. Först fick jag bara dagmamman i vägen. Senare gick jag in och fotade när dom lagt sig.

Oscar Wilde.

Sjuttan
0

Fårmamman skulle det stå.

Oscar Wilde.

Sjuttan
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ett par bilder.

Oscar Wilde.

Maria
1

Åh så fina de är. 🙂

Tänk så "färdiga" de är trots att de bara är något dygn gamla.

/Maria

Sjuttan
2

Ja fantastiskt! T.o.m. skuttar o sprallar så mysigt.

Oscar Wilde.

Tarotstollan
0

Här har varit ömsom sol, regn och skurar + kraftig blåst. Var ute en sväng och hade tur då det var uppehåll och solsken.
Nu är det dags att hitta något att äta och sen blir det som vanligt tv och datorn resten av tiden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Ser inga bilder?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Sjuttan
0

#13. Menar du att du inte ser bilderna av lammen? Maria ser dem tydligen och jag ser dem. Vet inte vad jag ska göra för att åtgärda det. Ledsen om jag gjort något fel.

Oscar Wilde.

Tarotstollan
0

Jag ser dem också, jättegulliga!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[PeterTM]
0

#13 Bilderna visas som de ska, så du måste ha något tekniskt problem agge 🤔