Godmorgon torsdag 9 mars
Godmorgon på er.
Hoppas det går bra hos tandhygienisten.
Jag har sovit ända till nyss.🤫
/Maria
God eftermiddag eller förmiddag..
Kändes som mildväder i luften idag när jag och valpis var ute.
Kramsnö så blir kanske en snölykta senare idag. :-P
Annars är här lugnt, nyss ätit en god paj till lunch.
God förmiddag 🙂
Snöat en decimeter till under natten på de 10-15 cm vi redan hade, men nu har temperaturen stigit till +3, så nu droppar, stänker och smälter det.
Jag beställde en grej från Finland, tyckte det dröjde så jag skrev och frågade. På företaget blev de förvånade och sa att enligt deras paketsökning står det att "varan överlämnats till kund". Jag gjorde en likadan sökning via PostNords hemsida och fick samma svar.
Det var bara att börja leta eftersom paketet inte fanns i brevlådan. Till slut hittade jag det i carporten alldeles bakom den lilla jasminbusken. Där hade det alltså legat mer än ett dygn utan att jag fått något meddelande från PostNord om att de ställt av paketet. Det hade ju dessutom både blåst och snöat, så därför hade inte min fru sett det när hon skulle in eller ut med bilen.
#3 D kunde väl åtminstone lagt en lapp i brevlådan om att paketet stod vid sidan av.
Imorgon slutar jag vid 12. Hela vår avdelning ska till Ullared. Det känns som de flesta åker med men jag är glad att jag slipper😃
/Maria
PostNord är en annorlunda leverantör! Ibland kommer posten, ibland är det någon annan som får den. Ibland får vi långt efteråt veta vad som inte kommit, som hemförsäkringsräkning, kallelse till mammografi och liknande.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet