Godmorgon onsdag 1 februari
Godmorgon på er från ett Göteborg med runt noll grader.
Jag ska strax iväg till jobbet.
/Maria
God morgon 🙂
Ska strax iväg, hoppar in för att säga "ha en fantastisk dag" 🙂 Vårt lilla busfrö har "snobbatitt" på morgonen och visar det sig, han är en riktig gourmet för att vara katt, vill smaka allt vi äter, så är jag ensam med frukosten måste jag stå och äta så han inte kommer åt något 😉
Godmorgon!
Idag lyxar jag till det och jobbar hemifrån, det är så himla skönt att göra det ibland tycker jag! Lugnt och tyst 🙂
Vi har ju också katt sedan i somras, men det är inte förrän nu under vintern som han äntligen kunnat vara inne mer fritt i huset. På gott och ont inser man nu….. Det är flera år sedan vi hade katt så jag hade nästan glömt bort det där med att de hoppar upp och tar för sig av mat på ett annat sätt än vad hundarna gör 😃
Godmorgon! Ja det är roligt med katter! ;)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Ja det är roligt med katter! ;)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har aldrig haft några katter som hoppat upp och tagit mat själva, däremot hade jag en som tiggde Potatis skivor när jag skalade Potatis.😃
Här har varit mulet men uppehåll under hela dagen. Varit ute en sväng i några timmar, har varit och köpt nya färger, varit på bibban och köpt lite mat. Fick så ont av allt gående så jag nästan stapplade hem det sista. Så det var skönt att komma hem, fixa lite mat och nu bara sitta här och vila.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#5 "Bibban"?
#6. Bibban = biblioteket.
#7 Anade att du menade det. För mig är "bibban" något helt annat, exempelvis en hög med tidningar, typ "ta med dig hela bibban". Biblioteket har jag kallat "bibblan" hela livet 😉
#8. Bibban med tidningar känner jag igen också från min uppväxt. Jag har hört bibblan också och använde det mest innan också men så plötsligt så kallas det för bibban och då skriver jag ju det.
Det kanske är dags att börja skriva och säga biblioteket igen!👍
#9 😃